Problemy konwergencji mediów II

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,75  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

15,7521,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzędzi oraz wyników badań będących charakterystycznymi dla danej dziedziny.


Liczba stron221
WydawcaWyższa Szkoła Humanitas
ISBN-13978-83-64788-76-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały

Problemy konwergencji mediów II

  1. Agnieszka Grzesiok-Horosz: Charakter prawny utworu multimedialnego »
  2. Alicja Jaskiernia: Konwergencja mediów w Polsce w kontekście polityki medialnej Unii Europejskiej »
  3. Anna Perzyńska: A Very Potter Musical, czyli teatr w sieci. Studium przypadku »
  4. Barbara Koc-Kozłowiec: Serwis społecznościowy w ocenie użytkowników »
  5. Dagmara Głuszek-Szafraniec: Konwergencja a media mniejszości w Polsce »
  6. Joanna Szegda: Cultural contact in traditional and new media »
  7. Katarzyna Gajlewicz-Korab, Miron Maicki: Convergence as a process of determining the future of public television in Poland and France. The comparative analysis. »
  8. Katarzyna Siezieniewska: Jak konwergencja wpłynęła na zawód dziennikarza? Analiza na podstawie badania jakościowego »
  9. Magdalena Boczkowska: YouTube a literatura. Zjawisko booktrailerów »
  10. Maria Piwińska: Who owns the media? Author’s and recipient’s narration »
  11. Marta Gołda: Autor widmo – przenikanie się fikcji i rzeczywistości w opowiadaniach transmedialnych »
  12. Marta Gołda: W morzu prosumpcji. Nadawca i odbiorca narracji transmedialnych w świecie nowych mediów »
  13. Marta Polaczek-Bigaj: Początki telewizji komercyjnej w Polsce – sukces lub upadek – analiza na wybranych przykładach »
  14. Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marek Krannich: Web 2.0 w procesie komunikacji a kultura organizacyjna uczelni »
  15. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska: Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies »
  16. Olga Dąbrowska-Cendrowska: The press concerns with foreign capital on the Polish media market in the face of media convergence »
  17. Tomasz Mielczarek: Zjawiska konwergencji w cyfrowej telewizji »

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia