Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

13,20  22,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 22,00 zł (-40%)

Najniższa cena z 30 dni: 13,20 zł  


13,20

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza monografia jest poświęcona problematyce wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Celem monografii jest przedstawienie koncepcji teoretycznych i doświadczeń empirycznych dotyczących wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.
Zaprezentowane zagadnienia stanowią efekt badań teoretycznych oraz praktycznych związanych z ważniejszymi problemami wzrostu
innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Rozważania przedstawione w poszczególnych rozdziałach mogą stanowić inspirację nie tylko dla kolejnych badaczy tych ważnych zagadnień na gruncie nauk o zarządzaniu, ale także zawierają
wskazówki dla praktyków biznesu podejmujących działania w kierunku wdrażania innowacji i budowania przewagi konkurencyjnej. Monografia może
okazać się również przydatna jako literatura uzupełniająca w procesach dydaktycznych
prowadzonych na studiach licencjackich, inżynierskich, magisterskich oraz doktoranckich w dyscyplinie nauk o zarządzaniu.


Rok wydania2016
Liczba stron98
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaOficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN-13978-83-7814-577-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje