POLECAMY
Redakcja:
Format:
pdf, ibuk
Niniejsza monografia jest poświęcona problematyce wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Celem monografii jest przedstawienie koncepcji teoretycznych i doświadczeń empirycznych dotyczących wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.
Zaprezentowane zagadnienia stanowią efekt badań teoretycznych oraz praktycznych związanych z ważniejszymi problemami wzrostu
innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Rozważania przedstawione w poszczególnych rozdziałach mogą stanowić inspirację nie tylko dla kolejnych badaczy tych ważnych zagadnień na gruncie nauk o zarządzaniu, ale także zawierają
wskazówki dla praktyków biznesu podejmujących działania w kierunku wdrażania innowacji i budowania przewagi konkurencyjnej. Monografia może
okazać się również przydatna jako literatura uzupełniająca w procesach dydaktycznych
prowadzonych na studiach licencjackich, inżynierskich, magisterskich oraz doktoranckich w dyscyplinie nauk o zarządzaniu.
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 98 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej |
ISBN-13 | 978-83-7814-577-6 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje