Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

1 opinia

Format:

epub, mobi

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

28,00

Format: epub, mobi

28,00

cena zawiera podatek VAT

Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”.
„Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk” podpowiada jak wybadać klienta, jak rozpoznać jego potrzeby, jak radzić sobie z obiekcjami czy negatywnymi emocjami, jak zakończyć rozmowę skutecznie i jak budować relację z klientem. Poradnik pomoże Ci się odnaleźć w gąszczu wielu technik telemarketingowych, wskaże różne drogi postępowania. Którą wybrać, musisz zdecydować sam.


Potraktuj tę książkę jak podręcznik. Pisz po nim, notuj, kreśl. Znajdziesz w nim odpowiednie do tego miejsca. Daj sobie komfort pracy nad tym, by być INNYM telesprzedawcą niż większość znudzonych pracowników call center. (…) Będzie to piękny, nowy i jakże inny początek.
Małgorzata Leduchowska – autor


Liczba stron103
WydawcaWydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN-13978-83-63566-44-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  <div>
  

Wstęp

1. Przygotowania do telefonowania
2. Komunikacyjne wskazówki
3. Twój osobisty szablon rozmowy
4. Telesprzedaż relacyjna

Zakończenie – niezbędnik telesprzedaży

  
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia