Biznes w internecie

Biznes w internecie

1 opinia

Format:

epub

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

49,00

Format: epub

49,00

cena zawiera podatek VAT

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań. Poradnik jest adresowany do przedsiębiorców oraz menedżerów marketingu i PR, którzy chcą wykorzystać internet do promocji swojego biznesu. Może też być przydatny każdemu, kto chce uruchomić swój własny e-biznes.


Liczba stron212
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-6346-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  O autorach    9
  1. Firmowa strona WWW - jak ją stworzyć i ile to kosztuje?    11
  Czym kierować się przy wyborze domeny?    11
  Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa?    14
  Co to jest CMS?    15
  Jak zaprojektować stronę internetową?    17
  2. Zawartość firmowej strony internetowej    20
  Co powinno znaleźć się na stronie internetowej firmy?    20
  Co to jest newsletter?    24
  Co to jest blog firmowy i jak go pisać?    24
   3. Pomiar popularności witryny    28
  Jak mierzy się oglądalność strony internetowej?    28
  Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony?    31
  Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej?    32
  Dla kogo Google Analytics?    34
  Dla kogo GemiusTraffic?    35
  Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics?    36
  Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników?    37
   4. Obecność strony internetowej w wyszukiwarce Google    40
  Na czym polega marketing w wyszukiwarkach?    40
  Dlaczego Google?    42
  Czym jest pozycjonowanie strony internetowej?    44
  Czym jest PageRank i jak pozyskiwać linki dla strony internetowej?    47
  Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce?    49
  Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej?    51
  Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google?    52
  Czym jest "black hat SEO"?    52
  Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania?    53
  Czy warto reklamować się w Google?    57
  Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google?    60
  Jak optymalizować kampanię w Google Adwords?    61
   5. Promowanie się w internecie    64
  Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie?    64
  Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać?    65
  Czym jest marketing szeptany?    69
  Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych?    73
  W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym?    75
  Jak zorganizować konkurs w internecie?    76
  Czy promować firmę za pomocą blogu eksperckiego?    78
  Jak prowadzić internetowe centrum prasowe?    80
  Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych?    85
  Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie?    85
  6. Reklamowanie się w internecie    90
  Dlaczego warto reklamować się w sieci?    90
  Jakie są rodzaje reklam internetowych?    92
  Jakie są modele emisji reklam internetowych?    93
  Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych?    94
  Jakie są formy reklamy display?    95
  Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy?    100
  Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze?    104
  Czy warto kupować reklamę wideo?    107
  Czy warto reklamować się na zdjęciach?    109
  Jak reklamować się kontekstowo w internecie?    111
  Gdzie kupuje się reklamę internetową?    113
  Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy?    116
  Jak rozwija się rynek reklamy internetowej?    119
  7. Promocja firmy w mediach społecznościowych    122
  Na czym polega siła mediów społecznościowych?    122
  W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym?    123
  Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów?    124
  Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym?    128
   8. Sprzedaż produktów przez internet    130
  Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy?    130
  Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego?    133
  Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep?    141
  Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym?    142
  Jak monitorować statystyki sprzedaży?    142
  Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym?    143
  Jak promować sklep internetowy?    145
  Jak reklamować się w porównywarkach cen?    146
  Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży?    148
  Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro?    149
  Co to są zakupy grupowe?    156
  Jacy są klienci sklepów internetowych i co w nich kupują?    158
  Jak rozwija się handel internetowy w Polsce?    160
  Jakie są polskie sklepy internetowe?    161
   9. Sprzedaż produktów i usług finansowych w sieci    164
  Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym on-line?    164
  Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej?    165
  Jakich produktów finansowych użytkownicy najczęściej szukają za pomocą Google?    166
  Samemu czy z pośrednikiem finansowym on-line?    167
  Dlaczego klienci kupują u pośredników?    171
  Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach!    174
  Finansowe społeczności w internecie - czy tu są pieniądze?    176
  10. Badania internetu    179
  Co pokazuje Megapanel PBI/Gemius?    179
  Czym jest badanie Alexa.com?    184
  Jakie narzędzia badawcze oferuje Google?    189
  11. Działalność w internecie - kwestie prawne    193
  Jak założyć firmę działającą w internecie?    193
  Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny?    198
  Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego?    201
  Zabezpiecz się!    205
   Indeks    207
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia