Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela. Jak zmotywować ucznia do nauki

Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela. Jak zmotywować ucznia do nauki

1 opinia

Format:

epub

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

39,00

Format: epub

39,00

cena zawiera podatek VAT

Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela. Jak zmotywować ucznia do nauki


W książce omówiono zagadnienie kompetencji trenerskich, dając nauczycielowi narzędzie do efektywnej pracy nad motywowaniem uczniów do przyjmowania i przetwarzania informacji.


Autorki dokładnie wskazują, jak stopniowo nabywać i doskonalić kompetencje trenerskie. Przedstawione innowacyjne rozwiązania są przygotowane do bezpośredniego wykorzystania w pracy z uczniami na różnych szczeblach edukacji.


Liczba stron216
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-8350-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Podziękowania    9
  Wstęp    11
  1. MOTYWACJA JAKO PROCES    13
  1.1. Motywacja jako proces wewnętrzny i zewnętrzny    14
  1.2. Motywacja jako proces myślowy    38
  1.3. Zjawisko emergencji a motywacja do nauki    43
  2. KOMPETENCJE TRENERSKIE NAUCZYCIELA    51
  2.1. Neuroplastyczność mózgu    52
  2.2. Podział kompetencji    55
  3. KOMPETENCJA PIERWSZA: UMIEJĘTNOŚĆ AUTOPREZENTACJI, CZYLI PIERWSZE PIĘĆ MINUT WRAŻENIA, JAKIE WYWIERASZ NA INNYCH    59
  4. KOMPETENCJA DRUGA: UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z POJEDYNCZYM UCZNIEM I Z CAŁĄ KLASĄ    68
  5. KOMPETENCJA TRZECIA: UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE - NIEOCENIANIE, ZAANGAŻOWANIE, AKTYWNE SŁUCHANIE I ZADAWANIE PYTAŃ    74
  6. KOMPETENCJA CZWARTA: UMIEJĘTNOŚĆ ROZPOZNAWANIA "OPROGRAMOWANIA" UMYSŁU UCZNIA    84
  7. KOMPETENCJA PIĄTA: UMIEJĘTNOŚĆ EFEKTYWNEGO PREZENTOWANIA MATERIAŁU, CZYLI JAK DOBRZE ZAPREZENTOWAĆ TO, CO CHCESZ    99
  8. KOMPETENCJA SZÓSTA: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PROCESEM GRUPOWYM    105
  9. KOMPETENCJA SIÓDMA: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA STRESEM    129
  10. KOMPETENCJA ÓSMA: UMIEJĘTNOŚĆ WYDOBYWANIA GŁOSU I POSŁUGIWANIA SIĘ NIM    139
  11. KOMPETENCJA DZIEWIĄTA: UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA I WDRAŻANIA NOWYCH TECHNOLOGII PODCZAS LEKCJI    145
  12. MODEL PROWADZENIA LEKCJI 4MAT WEDŁUG BERNICE MCCARTHY    152
  13. MOTYWUJĄCY SPOSÓB OCENIANIA    167
  Zakończenie    209
  Bibliografia    211
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia