Praca kobiet świadczących usługi seksualne w agencjach towarzyskich

1 opinia

Format:

epub, pdf, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

23,92  29,90

Format: epub, mobi, pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

23,9229,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praca kobiet świadczących usługi seksualne w agencjach towarzyskich oraz sposób organizacji tego typu instytucji to temat podjęty w monografii. Autorka analizuje interakcje zachodzące między pracownicami a ich klientami. Omawia także relacje występujące pomiędzy pracownikami lokali, tzn. kobietami świadczącymi usługi seksualne, osobami zarządzającymi agencjami i pracownikami ochrony. Przedstawia również procesy budowania zaangażowania w pracę w agencji, jego modyfikowania i wygaszania. Sformułowane wnioski są wynikiem wieloletnich badań terenowych, podczas których autorka wykorzystała przede wszystkim obserwacje prowadzone w agencjach towarzyskich oraz wywiady swobodne z ich pracownikami i klientami korzystającymi z usług seksualnych. Książka jest skierowana do osób zainteresowanych socjologią jakościową i socjologią interpretatywną, chcących zrozumieć sposób funkcjonowania współczesnych agencji towarzyskich działających w Polsce. Może okazać się przydatna także dla streetworkerów, pracowników organizacji i instytucji, którzy w swojej pracy zawodowej spotykają się z osobami świadczącymi usługi seksualne.


Liczba stron380
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7969-992-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  Rozdział 1. Zjawisko prostytucji w ujęciu historycznym, kulturowym i prawnym    15
  1.1. Rys historyczny prostytucji i jej form organizacyjnych istniejących w kręgu kultury europejskiej    15
  1.2. Świadczenie usług seksualnych a regulacje prawne    38
  1.3. Podsumowanie .    50
  Rozdział 2. Prostytucja – definicje, teorie, badania    53
  2.1. Czym jest prostytucja? Przemiany sposobów definiowania zjawiska prostytucji    53
  2.2. Prostytucja jako patologia, dewiacja, problem społeczny    56
  2.3. Prostytucja jako forma wyzysku i dominacji nad kobietami    62
  2.4. Prostytucja jako praca seksualna    65
  2.5. Perspektywa teoretyczna badań    68
  Rozdział 3. Metodologia badań    77
  3.1. Przebieg procesu badawczego    78
  3.2. Metody wykorzystane w badaniu    80
  3.3. Techniki gromadzenia danych    86
  3.4. Charakterystyka i dobór próbek    95
  3.5. Etyczne aspekty badań    100
  Rozdział 4. Zarządzanie agencją towarzyską    107
  4.1. Ramy organizacyjne    107
  4.2. Strategie doboru pracownic do agencji towarzyskich    110
  4.3. Rekrutacja pracownic do agencji towarzyskich    114
  4.4. Style zarządzania    128
  4.5. Strategie stosowane przez pracownice w różnych stylach zarządzania    141
  4.6. Podsumowanie    147
  Rozdział 5. Relacje między współpracownicami – rywalizacja versus współpraca    149
  5.1. Proces wyznaczania pozycji w grupie współpracownic    149
  5.2. Rozwój relacji między współpracownicami – nowa pracownica w sieci pracowniczych stosunków społecznych    157
  5.3. Praca w zespole a socjalizacja do pracy seksualnej    186
  5.4. Między rywalizacją a współpracą – podsumowanie    191
  Rozdział 6. Praca z klientem na salonie    193
  6.1. Strategie doboru klientów na salonie    194
  6.2. Techniki realizacji strategii doboru klientów na salonie    207
  6.3. Podsumowanie    227
  Rozdział 7. Praca z klientem na pokoju    229
  7.1. Wymiary pracy z klientem    229
  7.2. Wyczuwanie klienta    257
  7.3. Scenariusze relacji z klientem na pokoju    258
  7.4. Podsumowanie    266
  Rozdział 8. Praca nad bezpieczeństwem    269
  8.1. Osoby zarządzające lokalami a kwestia bezpieczeństwa    269
  8.2. Pracownicy ochrony a bezpieczeństwo pracy    272
  8.3. Działania pracownic a bezpieczeństwo pracy    278
  8.4. Strategie pracownic wobec agresywnych zachowań klientów    285
  8.5. Jak radzić sobie z trudnymi doświadczeniami?    297
  8.6. Podsumowanie    298
  Rozdział 9. Proces angażowania się w pracę w agencji towarzyskiej    301
  9.1. Fazy procesu angażowania w pracę w agencji towarzyskiej    301
  9.2. Wymiary procesu angażowania się w pracę w agencjach towarzyskich    340
  9.3. Podsumowanie    345
  Zakończenie    349
  Bibliografia    355
  Akty prawne    371
  Spis rysunków i tabel    372
  Aneks    373
  The work of female sex workers in escort agencies (summary)    378
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia