Praca kobiet świadczących usługi seksualne w agencjach towarzyskich

1 opinia

Format:

epub, pdf, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

23,92  29,90

Format: epub, mobi, pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

23,9229,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praca kobiet świadczących usługi seksualne w agencjach towarzyskich oraz sposób organizacji tego typu instytucji to temat podjęty w monografii. Autorka analizuje interakcje zachodzące między pracownicami a ich klientami. Omawia także relacje występujące pomiędzy pracownikami lokali, tzn. kobietami świadczącymi usługi seksualne, osobami zarządzającymi agencjami i pracownikami ochrony. Przedstawia również procesy budowania zaangażowania w pracę w agencji, jego modyfikowania i wygaszania. Sformułowane wnioski są wynikiem wieloletnich badań terenowych, podczas których autorka wykorzystała przede wszystkim obserwacje prowadzone w agencjach towarzyskich oraz wywiady swobodne z ich pracownikami i klientami korzystającymi z usług seksualnych. Książka jest skierowana do osób zainteresowanych socjologią jakościową i socjologią interpretatywną, chcących zrozumieć sposób funkcjonowania współczesnych agencji towarzyskich działających w Polsce. Może okazać się przydatna także dla streetworkerów, pracowników organizacji i instytucji, którzy w swojej pracy zawodowej spotykają się z osobami świadczącymi usługi seksualne.


Liczba stron380
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7969-992-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie     7
  
  Rozdział 1. Zjawisko prostytucji w ujęciu historycznym, kulturowym i prawnym     15
  1.1. Rys historyczny prostytucji i jej form organizacyjnych istniejących w kręgu kultury europejskiej     15
  1.2. Świadczenie usług seksualnych a regulacje prawne     38
  1.3. Podsumowanie .     50
  
  Rozdział 2. Prostytucja – definicje, teorie, badania     53
  2.1. Czym jest prostytucja? Przemiany sposobów definiowania zjawiska prostytucji     53
  2.2. Prostytucja jako patologia, dewiacja, problem społeczny     56
  2.3. Prostytucja jako forma wyzysku i dominacji nad kobietami     62
  2.4. Prostytucja jako praca seksualna     65
  2.5. Perspektywa teoretyczna badań     68
  Rozdział 3. Metodologia badań     77
  3.1. Przebieg procesu badawczego     78
  3.2. Metody wykorzystane w badaniu     80
  3.3. Techniki gromadzenia danych     86
  3.4. Charakterystyka i dobór próbek     95
  3.5. Etyczne aspekty badań     100
  
  Rozdział 4. Zarządzanie agencją towarzyską     107
  4.1. Ramy organizacyjne     107
  4.2. Strategie doboru pracownic do agencji towarzyskich     110
  4.3. Rekrutacja pracownic do agencji towarzyskich     114
  4.4. Style zarządzania     128
  4.5. Strategie stosowane przez pracownice w różnych stylach zarządzania     141
  4.6. Podsumowanie     147
  
  Rozdział 5. Relacje między współpracownicami – rywalizacja versus współpraca     149
  5.1. Proces wyznaczania pozycji w grupie współpracownic     149
  5.2. Rozwój relacji między współpracownicami – nowa pracownica w sieci pracowniczych stosunków społecznych     157
  5.3. Praca w zespole a socjalizacja do pracy seksualnej     186
  5.4. Między rywalizacją a współpracą – podsumowanie     191
  
  Rozdział 6. Praca z klientem na salonie     193
  6.1. Strategie doboru klientów na salonie     194
  6.2. Techniki realizacji strategii doboru klientów na salonie     207
  6.3. Podsumowanie     227
  
  Rozdział 7. Praca z klientem na pokoju     229
  7.1. Wymiary pracy z klientem     229
  7.2. Wyczuwanie klienta     257
  7.3. Scenariusze relacji z klientem na pokoju     258
  7.4. Podsumowanie     266
  
  Rozdział 8. Praca nad bezpieczeństwem     269
  8.1. Osoby zarządzające lokalami a kwestia bezpieczeństwa     269
  8.2. Pracownicy ochrony a bezpieczeństwo pracy     272
  8.3. Działania pracownic a bezpieczeństwo pracy     278
  8.4. Strategie pracownic wobec agresywnych zachowań klientów     285
  8.5. Jak radzić sobie z trudnymi doświadczeniami?     297
  8.6. Podsumowanie     298
  
  Rozdział 9. Proces angażowania się w pracę w agencji towarzyskiej     301
  9.1. Fazy procesu angażowania w pracę w agencji towarzyskiej     301
  9.2. Wymiary procesu angażowania się w pracę w agencjach towarzyskich     340
  9.3. Podsumowanie     345
  
  Zakończenie     349
  Bibliografia     355
  Akty prawne     371
  Spis rysunków i tabel     372
  Aneks     373
  The work of female sex workers in escort agencies (summary)     378
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia