Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

-20%

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

41,60  52,00

Format: pdf

41,6052,00

cena zawiera podatek VAT

W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu.


W książce szczegółowo omówiono:


rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, koncepcję organizacji uczącej się, rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, system społecznej odpowiedzialności biznesu, ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.


Liczba stron266
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-3014-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  O autorze     7
  Wstęp     9
  
  1. Przedsiębiorstwo w systemie nowej gospodarki     15
  
  2. Kultura nowoczesnego przedsiębiorstwa     26
  
  3. Przedsiębiorstwo jako system służący otoczeniu     49
  
        Przedsiębiorstwo uczące się w burzliwym otoczeniu     65
        Rola i zastosowanie etycznych programów w biznesie     92
        System społecznej odpowiedzialności biznesu -       Corporate Social Responsibility
  (CSR)     100
        Ekologiczny kontekst działalności przedsiębiorstwa     129
        Świadomość ekologiczna społeczeństwa     138
  
  4. Perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki     162
  
  5. Studium przypadku - The Body Shop     180
        Społeczne zaangażowanie     181
        Filary etycznego biznesu     183
        Interesariusze     187
  
  6. Model wytycznych CSR dla funkcjonowania przedsiębiorstw     196
  
        Kryterium etyczne     198
        Kryterium ekologiczne     201
        Kryterium społeczne     207
  
  7. Zastosowanie koncepcji CSR w praktyce prowadzenia biznesu - przegląd badań    221
  
  Zakończenie     253
  Literatura     261
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia