Marketing w szkolnictwie

-20%

Marketing w szkolnictwie

1 opinia

Autor:

Hanna Hall

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

31,20  39,00

Format: pdf

31,2039,00

cena zawiera podatek VAT

Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów mogących ułatwić wdrażanie marketingu w szkołach, załączono doświadczenia wyższych uczelni i przykłady zastosowania w nich marketingowych metod działania, mogących stanowić wzór do naśladowania. Uzupełnienie zagadnienia stanowią wyniki badań autorki związane z procesem decyzyjnym dotyczącym wyboru szkoły przez abiturientów.


Liczba stron236
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-1894-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  Rozdział 1. Marketingowa koncepcja zarządzania w organizacjach niekomercyjnych     11
  Zarys koncepcji marketingowego zarządzania organizacją 11 Specyfika organizacji niekomercyjnych a marketingowa koncepcja zarządzania 20 Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych 35 Marketing w szkolnictwie - znaczenie i zakres adaptacji     44
  Rozdział 2. Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły     51
  Polski system edukacji - uwarunkowania i zmiany 51 Analiza makrootoczenia szkoły 64 Analiza zachowań klientów szkoły 73 Specyfika i analiza konkurencji w szkolnictwie 92 Analiza potencjału szkoły 98 Analiza SWOT i formułowanie marketingowych celów szkoły     100
  Rozdział 3. Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły i pozycjonowanie szkoły     108
  Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły 108 Pozycjonowanie szkoły     112
  Rozdział 4. Kształtowanie kompozycji instrumentów marketingowych     120
  Usługa edukacyjna - specyfika, struktura, jakość 120 Polityka ceny 136 Dystrybucja usług edukacyjnych 142 Instrumenty i program promocji szkoły 146 Personel szkoły i koncepcja marketingu wewnętrznego     161
  Rozdział 5. Badania marketingowe w szkołach - proces i metody     165
  Przygotowanie badania 165 Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych oraz prezentacja wyników badania     193
  Rozdział 6. Źródła i metody pozyskiwania zasobów     209
  Podsumowanie     225
  Bibliografia     226
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia