Marketing usług zdrowotnych

-20%

Marketing usług zdrowotnych

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

39,20  49,00

Format: pdf

39,2049,00

cena zawiera podatek VAT

.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, posiasc umiejetnosc dokonywania segmentacji rynku uslug zdrowotnych, zrozumiec znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. .. Przejrzysty uklad tresci ulatwia Czytelnikowi szybkie przejscie od teorii i defi nicji kluczowych pojec marketingu uslug zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczacych budowy planu marketingowego. .. Adresatami ksiazki sa menedzerowie i pracownicy wszystkich placówek opieki zdrowotnej oraz studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, sluchacze szkól biznesu i kursów specjalizacyjnych.


Liczba stron92
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-5316-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  Rozdział 1. Istota marketingu usług zdrowotnych     11
  1.1. System marketingu usług     11
  1.2. Rozwój marketingu w działalności usług zdrowotnych     13
  1.3. Plan marketingowy     14
  1.4. Otoczenie marketingowe placówki opieki zdrowotnej     16
  Rozdział 2. System informacji marketingowej w placówce opieki zdrowotnej     19
  2.1. Informacja jako podstawa prawidłowego działania marketingowego     19
  2.2. Badania marketingowe     22
  2.3. Marketingowy system informacji     28
  Rozdział 3. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych     32
  3.1. Formułowanie strategii marketingowej usług zdrowotnych     32
  3.2. Analiza szans i zagrożeń     34
  3.3. Analiza wewnętrzna placówki opieki zdrowotnej - atuty i słabości     35
  3.4. Analiza SWOT placówki opieki zdrowotnej     38
  3.5. Określenie celów 41 Rozdział 4. Segmentacja rynku usług zdrowotnych     44
  4.1. Istota segmentacji     44
  4.2. Czynniki wpływające na decyzję zakupu     45
  4.3. Klasyfikacja kryteriów segmentacji usług zdrowotnych     48
  Rozdział 5. Marketingowa strategia działania placówki opieki zdrowotnej i jej elementy     51
  5.1. Pojęcie marketingu-mix     51
  5.2. Produkt w działalności placówek opieki zdrowotnej     56
  5.3. Jakość usługi zdrowotnej     60
  5.4. Cena w marketingu usług     63
  5.5. Dystrybucja i lokalizacja     65
  5.6. Promocja usług zdrowotnych     69
  5.7. Personel i jego rola     76
  5.8. Marketingowe znaczenie pacjentów jako użytkowników usług zdrowotnych     80
   Literatura     83
  Spis ilustracji     85
  Spis tabel     87
  Indeks     89
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia