Funkcjonowanie e-biznesu

Zasoby, procesy, technologie

1 opinia

Format:

ibuk

W obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości.
Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych.
Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi, zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.


Liczba stron170
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8088-106-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie     7
  Joanna Chlebiej – Studencki wortal biznesowy – pasja czy pomysł na biznes? Perspektywy rozwoju BiznesZone.pl     9
  Student business wortal – passion or idea at the business? Prospects for the development of BiznesZone.pl     22
  Michał Gamrot – Zastosowanie technologii big data w e-biznesie     23
  The use of big data in e-commerce     32
  Paulina Jacek – Rola i wpływ współczesnych narzędzi internetowych w zarządzaniu firmą     33
  The role and impact of modern internet tools in the management of the company     42
  Piotr Jacek – Siła nowoczesnych narzędzi internetowych i ich wkład w rozwój e-biznesu     43
  The strength of modern online tools and their contribution to the development of e-business     53
  Mateusz Kabut, Magdalena Komorowska – Wartość dla klienta na polskim rynku e-commerce     55
  Customer value in polish e-commerce sector     66
  Bartłomiej Kaczmarek – Wykorzystanie narzędzi internetowych w komunikacji marketingowej     67
  Internet tools in marketing communication     76
  Piotr Król – Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu marki i wizerunku firmy     77
  The importance of social media in building brand and corporate image     87
  Paulina Ledzian – Real-Time Marketing     89
  Real-Time Marketing     97
  Bartosz Malinowski – Wykorzystanie crowdsourcingu w celu dywersyfikacji źródeł innowacji     99
  The use of crowdsourcing to diversify sources of innovation     108
  Ewelina Niedzielska – Kobieta zakodowana. Przedsiębiorczości kobiet a nowe technologie     109
  Encoded women. Women entrepreneurship and new technology     120
  Anna Palczewska, Szymon Barwiński, Łukasz Borowiecki – Znaczenie Giełdy Transportowej dla współczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych, transportowych i spedycyjnych na przykładzie giełdy Trans.eu     121
  The mining of Freight Exchange for modern enterprises especially production, transport and forwarding trade company on the example – Trans.eu     133
  Edyta Sobótka – Źródła finansowania e-biznesu     135
  E-business funding sources     145
  Artur Tim – Międzynarodowe planowanie podatkowe w e-biznesie     147
  International tax planning in e-business     157
  Agnieszka Maria Walewska – Współczesna komunikacja marketingowa w środowisku Web 2.0. Potencjał wirusa i mediów społecznościowych we wspólnym budowaniu wartości konsumenckiej     159
  Contemporary marketing communication in Web 2.0 environment. The potential of viral marketing and social media in a common building of a consumer value     169
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia