Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,45

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

18,45

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem tego wydania jest zaprezentowanie różnorodności i możliwości rynku sprzedaży. Bycie sprzedawcą nie kończy się dziś na znajomości oferowanych produktów i usług oraz wysokiej kulturze osobistej handlowca. Obecnie, poza aparycją sprzedawcy, klientów interesuje prezentacja lokalu – nierzadko również jego lokalizacja, dostęp online do oferty i „to coś” co ma w sobie sprzedawca – niezależnie czy mamy z nim kontakt pośredni czy bezpośredni. W tym wydaniu, całkowicie poświęconym obszarowi sprzedaży, dowiedzą się Państwo, jaką siłę stanowi neuromarketing, dlaczego warto inwestować w budowanie marki i co się kryje za tym pojęciem. Jaki trud musi podjąć Bank, żeby swój produkt nie tylko dobrze sprzedać, ale przede wszystkim żeby wzbudzić zaufanie klienta i zyskać jego lojalność. Ponadto w numerze takie tematy jak: Gdzie szukać nisz dochodowych dla Banku Spółdzielczego? Co to są rozwiązania kreatywne? Omnikanałowość? Dlaczego niskie nasycenie kanałami elektronicznymi w Bankach Spółdzielczych zmniejsza dostępność klientów do usług bankowych?


Liczba stron130
WydawcaBankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji
Numer wydania584
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały


Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Concordia dla bankowości spółdzielczej »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Czy Bank Spółdzielczy to marka rozpoznawalna »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Czy można przeprowadzić kampanię marketingową w małym środowisku lokalnym »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Demografia »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Dlaczego warto wprowadzać telemarketing do banków spółdzielczych »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Dobrze sprzedać pieniądze »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Faktoring z ludzką twarzą »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Jak zwiększyć sprzedaż poprzez skuteczne motywowanie »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Klient już zdobyty jest lepszy od nowego »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Koncepcja marketingowego zarządzania bakiem spółdzielczym »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Koncpecja bankowości omnikanałowej »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Konkurencja a marketing banku »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Kredyt konsumencki na zabieg medyczny. Regulacje i przepisy prawne dotyczące bankowości detalicznej »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Legalny marketing banku a ochrona danych osobowych »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Marka banku. Co stanowi o jej sile »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Marketing »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Marketing wojenny a strategie Banku Spółdzielczego »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Media społecznościowe. Nowy cyfrowy świat »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Modele sprzedaży i obsługi bankowej będą się zmieniać »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Motywacja dla prezesa »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Omnikanałowość - innowacja czy konieczność? »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Paleta funduszy dedykowanych bankom spółdzielczym jest coraz bogatsza »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Placówki bankowe podstawowym kanałem dystrybucji w bankach spółdzielczych w Europie »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Pomagajmy innym, bądźmy wrażliwi na problemy innych »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Profile klienta w świetle zmian demograficznych »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Promocja usług bankowych »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Rewolucja w zakresie obrotu nieruchomościami rolnymi? »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Rola marketingu relacji we wspieraniu sprzedaży usług finansowych dla klientów indywidualnych »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Rozwój na poziomie rynków lokalnych »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Społeczno-demograficzne uwarunkowania makrootoczenia sektora bankowego »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Sprzedaż tak, ale nia za wszelką cenę »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Strategie dystrybucji w bankowosci detalicznej według koncepcji Accenture »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Szef w roli coacha »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Szkolenia sprzedażowe - przyczyny (braku) ich efentywności »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Trendy i wizje »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Wdrożenie Standardów Jakości Obsługi Spółdzielczej Grupy Bankowej »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Współpraca z SGB Leasing szansą na dodatkowe dochody »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Wszystkie drogi powinny prowadzić do banku »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Wzrost dochodów pozaodsetkowych »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Zachowania klienta w banku »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Zmiany budują siłę banków spółdzielczych »

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016 - Ścieżki zakupowe klientów w bankowości detalicznej »


Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia