Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,45

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

18,45

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem tego wydania jest zaprezentowanie różnorodności i możliwości rynku sprzedaży. Bycie sprzedawcą nie kończy się dziś na znajomości oferowanych produktów i usług oraz wysokiej kulturze osobistej handlowca. Obecnie, poza aparycją sprzedawcy, klientów interesuje prezentacja lokalu – nierzadko również jego lokalizacja, dostęp online do oferty i „to coś” co ma w sobie sprzedawca – niezależnie czy mamy z nim kontakt pośredni czy bezpośredni. W tym wydaniu, całkowicie poświęconym obszarowi sprzedaży, dowiedzą się Państwo, jaką siłę stanowi neuromarketing, dlaczego warto inwestować w budowanie marki i co się kryje za tym pojęciem. Jaki trud musi podjąć Bank, żeby swój produkt nie tylko dobrze sprzedać, ale przede wszystkim żeby wzbudzić zaufanie klienta i zyskać jego lojalność. Ponadto w numerze takie tematy jak: Gdzie szukać nisz dochodowych dla Banku Spółdzielczego? Co to są rozwiązania kreatywne? Omnikanałowość? Dlaczego niskie nasycenie kanałami elektronicznymi w Bankach Spółdzielczych zmniejsza dostępność klientów do usług bankowych?


Liczba stron130
WydawcaBankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji
Numer wydania584
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN Sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały

Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016

  1. Concordia dla bankowości spółdzielczej »
  2. Czy Bank Spółdzielczy to marka rozpoznawalna »
  3. Czy można przeprowadzić kampanię marketingową w małym środowisku lokalnym »
  4. Demografia »
  5. Dlaczego warto wprowadzać telemarketing do banków spółdzielczych »
  6. Dobrze sprzedać pieniądze »
  7. Faktoring z ludzką twarzą »
  8. Jak zwiększyć sprzedaż poprzez skuteczne motywowanie »
  9. Klient już zdobyty jest lepszy od nowego »
  10. Koncepcja marketingowego zarządzania bakiem spółdzielczym »
  11. Koncpecja bankowości omnikanałowej »
  12. Konkurencja a marketing banku »
  13. Kredyt konsumencki na zabieg medyczny. Regulacje i przepisy prawne dotyczące bankowości detalicznej »
  14. Legalny marketing banku a ochrona danych osobowych »
  15. Marka banku. Co stanowi o jej sile »
  16. Marketing »
  17. Marketing wojenny a strategie Banku Spółdzielczego »
  18. Media społecznościowe. Nowy cyfrowy świat »
  19. Modele sprzedaży i obsługi bankowej będą się zmieniać »
  20. Motywacja dla prezesa »
  21. Omnikanałowość - innowacja czy konieczność? »
  22. Paleta funduszy dedykowanych bankom spółdzielczym jest coraz bogatsza »
  23. Placówki bankowe podstawowym kanałem dystrybucji w bankach spółdzielczych w Europie »
  24. Pomagajmy innym, bądźmy wrażliwi na problemy innych »
  25. Profile klienta w świetle zmian demograficznych »
  26. Promocja usług bankowych »
  27. Rewolucja w zakresie obrotu nieruchomościami rolnymi? »
  28. Rola marketingu relacji we wspieraniu sprzedaży usług finansowych dla klientów indywidualnych »
  29. Rozwój na poziomie rynków lokalnych »
  30. Społeczno-demograficzne uwarunkowania makrootoczenia sektora bankowego »
  31. Sprzedaż tak, ale nia za wszelką cenę »
  32. Strategie dystrybucji w bankowosci detalicznej według koncepcji Accenture »
  33. Szef w roli coacha »
  34. Szkolenia sprzedażowe - przyczyny (braku) ich efentywności »
  35. Trendy i wizje »
  36. Wdrożenie Standardów Jakości Obsługi Spółdzielczej Grupy Bankowej »
  37. Współpraca z SGB Leasing szansą na dodatkowe dochody »
  38. Wszystkie drogi powinny prowadzić do banku »
  39. Wzrost dochodów pozaodsetkowych »
  40. Zachowania klienta w banku »
  41. Zmiany budują siłę banków spółdzielczych »
  42. Ścieżki zakupowe klientów w bankowości detalicznej »

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia