Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu

1 opinia

Format:

ibuk

Zbiór artykułów stanowi dorobek naukowy Studenckiego Koła Naukowego ManageTeaM Uniwersytetu Łódzkiego. Niniejszy tom powstał w wyniku inspiracji zaczerpniętych podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej zatytułowanej Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, która odbyła się na Wydziale Zarządzania UŁ. Wszystkie zawarte w tym tomie artykuły ukazują innowacyjność działań marketingowych oraz koncepcji stosowanych w zarządzaniu. Uwidaczniają pełniejszy i bogatszy obraz otaczającej nas rzeczywistości.


Liczba stron167
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7969-896-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Słowo wstępne – (Dominik Binkowski) ...............................................................................    7
  Kamil Roman – Benchmarking jako nowoczesna metoda zarządzania przedsiębiorstwem    9
  Magdalena Ciosk – Biznesplan jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem .................    19
  Martyna Kukulska – Coaching jako innowacyjna metoda w zarządzaniu zasobami ludzkimi ..........................................................................................................................    29
  internetowych sklepów z żywnością................................................................................    41
  Marika Świeszczak, Krzysztof Świeszczak – Grywalizacja jako innowacyjna metoda zwiększania zaangażowania konsumentów ....................................................................    51
  Krzysztof Świeszczak, Marika Świeszczak – Innowacje w marketingu a społeczna odpowiedzialność banków ..............................................................................................    59
  Artur Modliński, Aron Wadlewski – Japońskie struktury keiretsu wobec kryzysów gospodarczych i wyzwań globalizacji.............................................................................    67
  Emilian Gwiaździński – Macierz Boston Consulting Group. Teoria i nowe spojrzenie.......    77
  Artur Modliński, Miękkie i agresywne formy sprzeciwu konsumentów wobec niepożądanych zachowań rynkowych ......................................................................................................    87
  Karolina Słoń, Narzędzia marketingowe w podmiotach ekonomii społecznej    101
  Marta Mazur, Neuromarketing – przykłady zastosowań w handlu i usługach    111
  Patryk Makulski, Nowoczesne technologie komunikacyjne jako narzędzia wspierające zarządzanie miastem    121
  Aron Wadlewski, Strategia rozwoju sieci dystrybucji fi MLM. Przykład matrycowego planu kompensacyjnego    133
  Magdalena Gawrońska, Wykorzystanie metody eksperymentalnej w marketingu    143
  Kamil Noweli, Zarządzanie instytucją kultury a innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej    155
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia