Regionalny przemysłowy produkt turystyczny

-30%

Regionalny przemysłowy produkt turystyczny

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

29,40  42,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

29,4042,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka przeznaczona jest dla studentów uczelni wyższych na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Będzie przydatna również dla pracowników administracji samorządowej, odpowiedzialnych za rozwój turystyki na poziomie jednostek osadniczych, gmin i regionów oraz pracowników lokalnych i regionalnych organizacji turystycznych i innych podmiotów wspierających rozwój turystyki w regionie.


Liczba stron200
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2241-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  
  
  Rozdział 1. Istota regionalnego produktu turystycznego
  1.1. Marketingowa koncepcja produktu turystycznego
  1.2. Specyfika regionalnego produktu turystycznego
  1.2.1. Pojęcie regionalnego produktu turystycznego
  1.2.2. Składowe regionalnego produktu turystycznego
  1.3. Regionalny produkt turystyczny a region turystyczny
  1.4. Kreatorzy regionalnego produktu turystycznego
  
  
  
  Rozdział 2. Kreowanie regionalnego produktu turystycznego
  2.1. Tworzenie regionalnego produktu turystycznego
  2.2. Segmentacja rynku
  2.3. Wizerunek regionalnego produktu turystycznego
  2.4. Kształtowanie marketingu mix regionalnego produktu turystycznego
  2.5. Dostosowywanie regionalnego produktu turystycznego do zmian zachodzących na rynku
  
  
  
  Rozdział 3. Obiekty turystyki przemysłowej jako regionalny produkt turystyczny
  3.1. Istota turystyki przemysłowej
  3.2. Turystyka przemysłowa jako rodzaj turystyki
  3.3. Klasyfikacja obiektów turystyki przemysłowej
  3.4. Korzyści wynikające z kreowania obiektów przemysłowych jako regionalnego produktu turystycznego
  3.5. Ograniczenia i stymulatory kreowania obiektów przemysłowych jako regionalnego produktu turystycznego
  
  
  
  Rozdział 4. Wykorzystanie obiektów przemysłowych jako regionalnego produktu turystycznego
  4.1. Zagospodarowanie obiektów przemysłowych
  4.2. Zainteresowanie regionalnymi obiektami przemysłowymi wśród turystów
  4.3. Ruch turystyczny w obiektach przemysłowych
  
  
  
  Rozdział 5. Tworzenie i komercjalizacja regionalnego przemysłowego produktu turystycznego
  5.1. Szlak Zabytków Techniki — studium przypadku
  5.2. Szlak Staropolskiego Okręgu Przemysłowego — koncepcja regionalnego przemysłowego produktu turystycznego
  5.2.1. Zasadność realizacji Szlaku
  5.2.2. Cele stworzenia Szlaku
  5.2.3. Propozycja regionalnych obiektów przemysłowych tworzących atrakcje turystyczne Szlaku Staropolskiego Okręgu Przemysłowego
  5.2.4. Etapy tworzenia regionalnego przemysłowego produktu turystycznego — Szlak Staropolskiego Okręgu Przemysłowego
  
  
  
  Zakończenie
  
  
  
  Literatura
  
  
  
  Źródła internetowe
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia