X

  Spis treści
  
  Wprowadzenie
  
  ROZDZIAŁ 1. Konsument a współczesne wyzwania cywilizacyjne
  1.1. Globalna konsumpcja jako megatrend współczesnej konsumpcji
  1.2. Wirtualizacja konsumpcji
  1.3. Ekologizacja jako przejaw dbałości o środowisko naturalne
  
  ROZDZIAŁ 2. Kompetencje i ich znaczenie dla kształtowania zachowań i postaw konsumentów
  2.1. Kompetencje konsumentów
  2.2. Kompetencje a zachowania konsumentów
  2.3. Znaczenie kompetencji w kształtowaniu postaw konsumentów
  
  
  ROZDZIAŁ 3. Zrównoważona konsumpcja a kompetencje konsumentów
  3.1. Zrównoważona konsumpcja jako przedmiot badań
  3.2. Problemy rozwoju idei zrównoważonej konsumpcji
  3.3. Postawy konsumentów wobec zrównoważonej konsumpcji
  
  
  ROZDZIAŁ 4. Innowacyjne zachowania w kontekście kompetencji konsumentów
  4.1. Innowacyjne zachowania jako obszar badań współczesnej konsumpcji
  4.2. Cechy innowacyjnych konsumentów
  4.3. Wybór nowych produktów przez konsumentów
  4.4. Wzory konsumpcji związane z nabywaniem i użytkowaniem nowych produktów
  4.5. Innowacje na rynku żywności i związane z tym wybrane aspekty zachowań konsumentów
  4.6. Bankowość mobilna jako forma innowacyjnego zachowania konsumentów
  
  
  ROZDZIAŁ 5. Wiedza konsumentów a ochrona ich praw
  5.1. Prawo do informacji a kompetencje konsumentów
  5.2. Prawo do reklamacji a wiedza konsumentów
  5.3. Instytucje i organizacje konsumenckie a świadomość konsumentów
  
  
  ROZDZIAŁ 6. Segmentacja konsumentów według kompetencji
  
  
  Zakończenie
  
  Bibliografia
Kompetencje konsumentów
- 5%

SZCZEGÓŁY WYDANIA

Spis treści

Liczba stron

200

Kategoria

Marketing, reklama

Wydawca

PWE

ISBN-13

978-83-208-2237-3

Numer wydania

1

Język publikacji

polski

Rozmiary plików do pobrania

pdf - 3,56 MB

Akceptowalne sposoby płatności

Karta kredytowa, przelew elektroniczny, płatny SMS

Informacja o sprzedawcy

Ravelo Sp. z o.o.

PWE , 2016
0.0 / 5 (0 głosów)
Wypożyczenie

Dostęp online przez aplikację myIBUK. Formaty plików: ibuk

X Format IBUK - ebook dostępny do wypożyczenia

- format książki elektronicznej
- bez instalowania oprogramowania, wystarczy przeglądarka internetowa oraz dostęp do Internetu,
- książka dostępna na Twojej półce w koncie myIBUK,
- dodatkowe funkcje: dodawanie notatek, tagów, zaznaczania fragmentów i cytatów,
- po pobraniu książka dostępna również bez dostępu do internetu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych IBUK »


od 4,92

Wypożycz teraz
Szybki zakup
Kup i pobierz. Formaty plików: pdf
X Format PDF

PDF jest formatem publikacji elektronicznych charakteryzującym się stałym układem tekstu oraz ilustracji i nie dopasowuje się dowolnie do szerokości ekranu. Pliki PDF mogą zawierać interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych PDF
 
X Znak wodny

Zabezpieczenie to zwane również potocznie watermarkiem. Zabezpieczenie nakłada się na pliki indywidualnie i niepowtarzalnie w sposób jawny i ukryty. Każdy zakupiony e-book/audiobook staje się unikatowy i pozwala na jednoznacznie określenie właściciela pliku w przypadku nieuprawnionego użytkowania polegającego np. na umieszczeniu ebooka w internetowych serwisach wymiany plików. Jest to rozwiązanie, które bez względu na system operacyjny nie wymaga od użytkowników zakupu ani instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania do odczytywania plików co czyni je bardzo wygodnym i popularnym.

Więcej informacji o zabezpieczeniu znakiem wodnym

49,90

47,41

Kup teraz
Kup na prezent »   

Opis

W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów i sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, ale także wielu organizacji o różnym charakterze i instytucji badawczych. Obecnie celem badań w tym zakresie jest ocena stopnia wdrożenia koncepcji zrównoważonej konsumpcji, której podstawę stanowią: planowanie, know-how, ekologia, etyka oraz świadomość lokalna. Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora. Książka jest przeznaczona zarówno dla wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, a także dla organizacji i instytucji kształtujących politykę konsumencką oraz pracowników naukowych uczelni ekonomicznych.


Sprawd? nowy abonament - to si? op?aca!
Ebook dost?pny w abonamencie
Inne ebooki wydawcy Bestsellery w kategorii

Oceny użytkowników

Średnia ocena: ( 0 )
0
0
0
0
0
Oceń:  
Opinie użytkowników
Bądź pierwszy!