Kompetencje konsumentów

Kompetencje konsumentów

Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

49,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł  


49,90

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów i sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, ale także wielu organizacji o różnym charakterze i instytucji badawczych. Obecnie celem badań w tym zakresie jest ocena stopnia wdrożenia koncepcji zrównoważonej konsumpcji, której podstawę stanowią: planowanie, know-how, ekologia, etyka oraz świadomość lokalna. Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora. Książka jest przeznaczona zarówno dla wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, a także dla organizacji i instytucji kształtujących politykę konsumencką oraz pracowników naukowych uczelni ekonomicznych.


Rok wydania2016
Liczba stron200
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2237-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wprowadzenie
  
  ROZDZIAŁ 1. Konsument a współczesne wyzwania cywilizacyjne
  1.1. Globalna konsumpcja jako megatrend współczesnej konsumpcji
  1.2. Wirtualizacja konsumpcji
  1.3. Ekologizacja jako przejaw dbałości o środowisko naturalne
  
  ROZDZIAŁ 2. Kompetencje i ich znaczenie dla kształtowania zachowań i postaw konsumentów
  2.1. Kompetencje konsumentów
  2.2. Kompetencje a zachowania konsumentów
  2.3. Znaczenie kompetencji w kształtowaniu postaw konsumentów
  
  
  ROZDZIAŁ 3. Zrównoważona konsumpcja a kompetencje konsumentów
  3.1. Zrównoważona konsumpcja jako przedmiot badań
  3.2. Problemy rozwoju idei zrównoważonej konsumpcji
  3.3. Postawy konsumentów wobec zrównoważonej konsumpcji
  
  
  ROZDZIAŁ 4. Innowacyjne zachowania w kontekście kompetencji konsumentów
  4.1. Innowacyjne zachowania jako obszar badań współczesnej konsumpcji
  4.2. Cechy innowacyjnych konsumentów
  4.3. Wybór nowych produktów przez konsumentów
  4.4. Wzory konsumpcji związane z nabywaniem i użytkowaniem nowych produktów
  4.5. Innowacje na rynku żywności i związane z tym wybrane aspekty zachowań konsumentów
  4.6. Bankowość mobilna jako forma innowacyjnego zachowania konsumentów
  
  
  ROZDZIAŁ 5. Wiedza konsumentów a ochrona ich praw
  5.1. Prawo do informacji a kompetencje konsumentów
  5.2. Prawo do reklamacji a wiedza konsumentów
  5.3. Instytucje i organizacje konsumenckie a świadomość konsumentów
  
  
  ROZDZIAŁ 6. Segmentacja konsumentów według kompetencji
  
  
  Zakończenie
  
  Bibliografia
RozwińZwiń
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia