EBOOKI WYDAWCY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
ibuk
Z doświadczenia wiemy, że najlepsze efekty przynosi uczenie się przez działanie, tworzenie i kreowanie, poprzez aktywne uczestniczenie w danym projekcie. Im więcej pasji wkładamy w proces dydaktyczny, tym lepsze jego efekty. Im bardziej angażujemy się w to, co robimy, tym łatwiej nam to przychodzi. Zaangażowanie zdaje się być pojęciem kluczowym dla osiągania dobrych efektów kształcenia się, winno więc stać w centrum procesu nauczania - tę tezę starają się udowodnić autorzy zamieszczonych w publikacji tekstów. W Aneksie znajdują się scenariusze zajęć nagrodzone i wyróżnione w ramach konkursu Twórz zespoły – zaangażuj – stwórz warunki uczenia się, który odbył się na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu Twórczy Uniwersytet.
Liczba stron | 226 |
---|---|
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
ISBN-13 | 978-83-7969-807-3 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
EBOOKI WYDAWCY
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Zaangażuj się i angażuj innych | 8 |
1. Jarosław Płuciennik – Zaangażowanie studenta, uniwersytet i jego transformacje | 10 |
2. Jerzy S. Czarnecki – Architektura zaangażowania | 26 |
3. Anita Filipczak-Białkowska – Personalizacja zadania jako aktywator zaangażowania | 38 |
4. Aneta Pawłowska – Sztuka audiodeskrypcji – audiodeskrypcja sztuki – koncepcja nowej metody z zakresu upowszechniania sztuk wizualnych | 50 |
5. Kinga Stopczyńska – Rola kreatywnych rozwiązań edukacyjnych w motywowaniu studentów | 66 |
6. Anna Kowalska-Pietrzak – Stoliki negocjacyjne jako przykład twórczego rozwiązywania problemów | 82 |
7. Joanna Bachura-Wojtasik, Kinga Klimczak – Słuchaj, nagrywaj, praktykuj – o estetyce dźwięku i dźwiękowych środkach wyrazu oraz o angażowaniu w pracę z dźwiękiem | 96 |
8. Artur Gałkowski – Praca dyplomowa w formie projektu (na przykładzie studiów italianistyki z translatoryką) | 118 |
9. Rafał Siekiera – Realizacja projektu jako forma praktycznego zaangażowania studentów | 132 |
10. Waldemar Walczak – Wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie postaw i poziom zaagażowania studentów | 146 |
11. Bogdan Kontek, Izabela Kontek – Zaangażowanie – istotna wartość dla studenta i przyszłego pracownika | 168 |
12. Sylwia Rapacka-Wojtala – Metody aktywizujące w nauczaniu dorosłych, czyli jak sprawić, aby studentom chciało się chcieć | 188 |
Aneks – Scenariusze zajęć | 210 |