Argumenta Oeconomica, nr 2(35)

Argumenta Oeconomica, nr 2(35)

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

Anglojęzyczne czasopismo naukowe wydawane przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu od 1995 roku.
Publikowane są w nim artykuły o tematyce ekonomicznej, z dziedzin zarządzanie i finanse, recenzje książek i streszczenia monografii publikowanych przez Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz wykłady inauguracyjne.
Czasopismo ukazuje się dwa razy w roku.


Liczba stron232
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  I. ARTICLES    5
  Beata Łopaciuk-Gonczaryk, Grażyna Bukowska, Jan Fałkowski TEAMING UP OR WRITING ALONE – AUTORSHIP STRATEGIES IN LEADING POLISH ECONOMIC JOURNALS    5
  Agnieszka Wójcik-Mazur, Marek Szajt DETERMINANTS OF LIQUIDITY RISK IN COMMERCIAL BANKS IN THE EUROPEAN UNION    25
  Mateusz Machaj HAYEK’S RETURN TO THE ROOTS?    49
  God’stime Osekhebhen Eigbiremolen, Vivian Ikwuoma Nnetu NIGERIA’S ECONOMIC GROWTH: DO REMITTANCE INFLOWS REALLY MATTER?    67
  Monika Raulinajtys-Grzybek, Gertruda Krystyna Świderska PAYMENT BY RESULTS VS. COSTS OF 24-HOUR STANDBY IN HOSPITALS: EVIDENCE FROM POLAND    85
  Anna Sankowska , Dariusz Siudak THE IMPACT OF ORGANIZATIONAL TRUST ON A FIRM’S MARKET VALUE.THE EFFECTS OF FIRM SIZE    105
  Karolina Lewandowska-Gwarda, Elżbieta Antczak ANALYSIS OF INTERNAL EMIGRATION IN POLAND USING THE SPATIAL DYNAMIC SHIFT-SHARE METHOD    123
  Joanna Purgał-Popiela KNOWLEDGE TRANSFER THROUGH INTERNATIONAL ASSIGNMENTS IN THE ORGANIZATIONAL CONTEXT    145
  Monika Kwiecińska CORPORATE FOUNDATION’S RELATIONSHIP WITH THE FOUNDING COMPANY AND ITS ROLE IN IMAGE BUILDING AND CORPORATE COMMUNITY INVOLVEMENT PROGRAMMES    169
  Maria Wanda Kopertyńska, Krystyna Kmiotek ENGAGEMENT OF EMPLOYEES OF GENERATION Y – THEORETICAL ISSUES AND RESEARCH EXPERIENCE    185
  Marek Tomaszewski INFLUENCE OF CUSTOMER PRESSURE ON THE INNOVATIVE ACTIVITY OF A COMPANY    203
  II. REVIEWS AND NOTES    221
  Zdzisław Pisz, Magdalena Rojek-Nowosielska (eds.): SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZACJI. W POSZUKIWANIU PARADYGMATÓW, METODOLOGII I STRATEGII [SOCIAL RESPONSIBILITY OF ORGANIZATIONS. IN SEARCH FOR PARADIGMS, METHODOLOGY AND STRATEGIES]. (Bożena Klimczak)    221
  Tomasz Słoński, Karolina Żygadło-Daszyńska (eds.): MANAGEMENT OF ENTERPRISES’ FINANCE – THEORY AND PRACTICE (Krystyna Brzozowska)    224
  Danuta Strahl, Andrzej Raszkowski, Dariusz Głuszczuk (eds.): GOSPODARKA REGIONALNA W TEORII I PRAKTYCE [REGIONAL ECONOMY IN THEORY AND IN PRACTICE] (Adam Drobniak)    227
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia