Topics in Applied Psycholinguistics - 04 Appreciation of purposive ambiguity: The relevance of puns in city promotional slogans

-15%

Topics in Applied Psycholinguistics - 04 Appreciation of purposive ambiguity: The relevance of puns in city promotional slogans

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

2,98  3,50

Format: pdf

2,983,50

cena zawiera podatek VAT

Tom Topics in Applied Psycholinguistics pod redakcją Danuty Gabryś-Barker jest zbiorem artykułów badawczych zajmujących się tematyką związaną z przyswajaniem/uczeniem się języka obcego/drugiego z perspektywy badawczej psycholingwistyki stosowanej. Obejmuje artykuły poświecone zagadnieniom przyswajania poszczególnych poziomów języka obcego (fonologia, słownictwo), jak również porusza tematykę związaną z osobowością uczącego się, jego sferą emocji oraz zagadnieniu rozwijania współpracy w grupie, jaką jest klasa. Jest to interesująca pozycja nie tylko ze względu na przedstawioną tematykę, ale również ze względu na różnorodność metod badawczych stosowanych przez poszczególnych autorów w przedstawionych przez nich badaniach, począwszy od tradycyjnych metod do bardziej innowacyjnych. Książka powstała z myślą o studentach, przyszłych nauczycielach języka angielskiego jako obcego, ale będzie też zapewne interesująca dla innych badaczy zajmujących się zagadnieniami z zakresu psycholingwistyki i psycholingwistyki stosowanej.


WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-8012-429-5
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Introduction: The scope of applied psycholinguistics (Danuta Gabryś-Barker) /    7
  Acquiring meaning of foreign vocabulary /    13
  The phonological functions of segmental and subsegmental duration /    29
  Language production and online language comprehension behavior /    51
  Appreciation of purposive ambiguity: The relevance of puns in city promotional slogans /    65
  Verbal dominance vs. temperamental and anxiety variables of FL university students /    87
  “We are human beings, not robots”: On the psychology of affect in education /    113
  Group cohesiveness /    137
  Psycholinguistic aspects of acquisition of Chinese character by beginner students /    155
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia