POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
ibuk
Publikacja stanowi analizę badań w zakresie realizowanego projektu w ramach programu Ministra pn. „Akademickie Centrum Kreatywności” w ramach projektu systemowego „Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami” (Priorytet I, Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007–2013). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007–2013. Publikacja jest dystrybuowana bezpłatnie.
Niniejsze opracowanie jest końcowym efektem projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” zrealizowanego w 2015 roku w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności”. Składa się z publikacji książkowej i płyty CD, przedstawiających różnorodne aspekty projektu oraz jego efektywność. Zawiera ono również istotne opinie studentów realizujących ten program w tzw. szkołach ćwiczeń oraz ich dyrektorów i opiekunów grup. Publikacja ta została w całości sfinansowana ze środków przeznaczonych na ten projekt. (Fragment Wstępu).
Wersja elektroniczna nie zawiera płyty CD
Rok wydania | 2015 |
---|---|
Liczba stron | 126 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
ISBN-13 | 978-83-8012-706-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Akademickie kształcenie pedagogów w...
do koszyka
Akademickie nauczanie zdalne
do koszyka
Akademickie prawo pracy
do koszyka
Lwowskie wykłady akademickie
do koszyka
Spis treści
Spis treści | |
Jan Iluk | |
Wstęp / | 7 |
Jan Iluk | |
Realizacja projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / | 9 |
Jan Iluk | |
Przygotowanie dzieci do posługiwania się językiem obcym w kontekście nowego rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej / | 15 |
Jolanta Gładysz | |
Kryteria wyboru tekstów narracyjnych oraz ich adaptacja i dydaktyzacja na potrzeby przedszkolnego i wczesnoszkolnego nauczania języków obcych na przykładzie bajki Trzy świnki / | 37 |
Iwona Wowro | |
Pomiar efektywności i ewaluacja wyników nauczania języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolach i szkole podstawowej / | 67 |
Mariusz Jakosz | |
Specyficzne kwalifikacje nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych do nauczania języków obcych metodą narracyjną / | 95 |
Małgorzata Gałan, Martyna Michna | |
Opinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / | 109 |
Magdalena Rusin, Małgorzata Gawryszuk | |
Opinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / | 111 |
Joanna Komasara, Zofia Zaremba, Dorota Rosa | |
Opinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / | 113 |
Monika Kandzia | |
Impresje z udziału w projekcie nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / | 115 |
Katarzyna Olędzka | |
Doświadczenia z nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / | 119 |
Anna Grzesista, Natalia Bogdał, Magdalena Kusz | |
Doświadczenia z nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / | 121 |
Summary / | 123 |