POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
ibuk
Oddajemy do rąk Czytelników książkę, w której przedstawiono nowoczesne spojrzenie na proces dydaktyczny. Bardzo ważnym jego elementem jest prowadzenie badań naukowych – podstawowych i w zakresie aplikacji. Równie istotne staje się umiejętne reagowanie uczelni wyższych na potrzeby gospodarki w zakresie dopasowania wykształcenia do wymagań rynku pracy i budowania kapitału ludzkiego. Cel ten pozwoli osiągnąć nawiązanie ścisłej współpracy z biznesem dotyczącej wspólnego opracowania programów studiów na kierunkach ekonomicznych. Uczelnie mają przygotowywać do rozwiązywania rzeczywistych problemów, ale nie może się to odbywać kosztem walorów i standardów edukacji akademickiej. Realizacja wymienionych celów powinna doprowadzić do rozwoju nowoczesnych relacji z otoczeniem uczelni wyższych oraz ich wzajemnej współpracy. Książka z pewnością zainteresuje nauczycieli akademickich i menadżerów wyższego szczebla w przedsiębiorstwach, może też stanowić pomoc dydaktyczną dla doktorantów na studiach ekonomicznych.
Rok wydania | 2015 |
---|---|
Liczba stron | 142 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
ISBN-13 | 978-83-7969-847-9 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wstęp | 8 |
Jakub Boratyński, Michał Przybyliński, Iwona Świeczewska, Metody input-output: wybrane kierunki rozwoju | 10 |
Józef Dziechciarz, Pomiar i wycena wiedzy, umiejętności i kompetencji nabytych w formalnych i nieformalnych formach kształcenia | 26 |
Izabela Józefczyk, Romuald Małecki, Roman Rumianowski, Zastosowanie zbiorów rozmytych w ocenie osiągnięcia efektów kształcenia | 44 |
Iwona Bąk, Katarzyna Wawrzyniak, Ocena oczekiwań studentów względem procesu nauczania jako źródła wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia pracy zawodowej – wyniki badań ankietowych | 58 |
Donata Kopańska-Bródka, Renata Dudzińska-Baryła, Ewa Michalska, Analiza kompetencji matematycznych studentów pierwszego roku Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach | 74 |
Adam Czerniak, Pozyskiwanie i interpretowanie danych do analiz ilościowych. Potrzeby pracodawców a kształcenie na kierunkach ekonomicznych | 92 |
Elżbieta Zalewska, Jakość kursów e-learning | 106 |
Maciej Malaczewski, Prace zespołowe na przedmiotach ilościowych w świetle własnych doświadczeń i opinii studentów | 116 |
Bartłomiej Kurzyk, Model organizacji koła naukowego a rozwój praktycznych kompetencji studentów | 130 |