Terapia logopedyczna

-20%

Terapia logopedyczna

9 ocen

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

24,00  30,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 30,00 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 18,00 zł  


24,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Pozwalamy sobie polecić tę pozycję wszystkim zainteresowanym profesjonalistom – teoretykom i praktykom – zajmującym się kwestią terapeutycznych aspektów w pracy pedagogicznej i psychologicznej, nieprofesjonalistom zainteresowanym problematyką terapii stosowanej wobec ludzkiej niepełnosprawności, zaburzeń i dysfunkcji występujących w każdym wieku oraz osobom, które chcą zgłębiać powyższe zagadnienia.


Ditta Baczała
Jacek J. Błeszyński


Rok wydania2014
Liczba stron290
KategoriaLogopedia
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN-13978-83-231-3331-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Od Redaktorów /    7
  Rozdział 1. Wprowadzenie do problematyki terapii logopedycznej
  Ditta Baczała, Jacek J. Błeszyński – Czy terapia jest potrzebna? /    11
  Hanna Żuraw – Terapeutyzacja życia w ponowoczesności /    26
  Jacek J. Błeszyński – Oddziaływania terapeutyczne w logopedii /    55
  Rozdział 2. Pomoc logopedyczna w środowisku rodzinnym i szkolnym
  Andrzej Twardowski – Rodzina jako środowisko wczesnego wspomagania rozwoju mowy dzieci z niepełnosprawnościami /    69
  Agnieszka Banaszkiewicz, Anna Walencik-Topiłko – Model współpracy logopedy z otoczeniem pacjenta – założenia teoretyczne i rozwiązania praktyczne /    85
  Małgorzata Zaleska – Edukacja regionalna w logopedii i terapii pedagogicznej /    97
  Irena Ramik-Mażewska – Miejsce terapii w szkole – uniwersalne aspekty bajkoterapii /    104
  Rozdział 3. Metody i pomoce logopedyczne
  Jolanta Zielińska, Karolina Piotrowska-Madej – Dynamically Pro w terapii osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną /    119
  Amelia Golema – Rezonans dźwięków w gabinecie logopedy. Muzyka, emocje, komunikacja/    133
  Rozdział 4. Rozwijanie zdolności językowych
  Marlena Kurowska – Dialog jako forma rozbudzania aktywności werbalnej dziecka z trudnościami w przyswajaniu mowy i języka /    143
  Monika Romaniec – Rozwój sensoryczny dziecka a mowa /    156
  Grzegorz Ślęzak – Integracja sensoryczna. Implikacje dla terapii logopedycznej /    171
  Jolanta Góral-Półrola, Paweł Półrola – Czy wszystko już było? Qigong w terapii jąkania /    187
  Anna Kruczyńska, Elżbieta Szabelska – Wpływ centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego na wymowę dzieci 4- i 6-letnich – badania własne     206
  Ewa Muzyka-Furtak – Lingwistyczne aspekty terapii zaburzeń mowy dzieci z uszkodzeniami słuchu /    220
  Magdalena Zając – Zaburzenia rozwoju mowy a samoocena dziecka /    237
  Rozdział 5. Terapia osób z dysfunkcjami centralnego układu nerwowego
  Justyna Żulewska – Zaburzenia prozodii emocjonalnej u chorych z uszkodzeniami prawej półkuli mózgu a możliwości terapii /    257
  Aneta Domagała – „Memory-books” w terapii osób z otępieniem /    269
  Informacje o autorach /    287
RozwińZwiń