Partnerstwo publiczno-prywatne a konkurencyjność i rozwój obszarów recepcji turystycznej w Polsce

Partnerstwo publiczno-prywatne a konkurencyjność i rozwój obszarów recepcji turystycznej w Polsce

1 ocena

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

5,25

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W recenzowanej książce podjęto temat rozwoju podaży turystycznej na określonym obszarze w oparciu o wykorzystane narzędzia, jakim jest partnerstwo publiczno-prywatne (PPP). Jest to zagadnienie dość szczegółowe, ale aktualne i stosunkowo mało znane. Jego przedstawienie w kontekście rozwoju lokalnej podaży turystycznej jest uzasadnione, ponieważ może być wykorzystane jako sposób przezwyciężania ograniczeń wynikających np. z braków w infrastrukturze
transportowej i niedostatku środków w budżetach lokalnych.


Z recenzji dr hab. Ewy Dziedzic, prof. SGH


Liczba stron125
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
ISBN-13978-83-7996-036-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  
  ROZDZIAŁ I. Podmioty gospodarcze uczestniczącew przedsięwzięciach w formule partnerstwa publiczno-prywatnego    10
  
  1.1. Pojęcie i cechy sektora publicznego    10
  1.2. Pojęcie i cechy sektora prywatnego    17
  1.3. Sektor trzeci i jego miejsce w gospodarce    20
  
  ROZDZIAŁ II. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego – podstawowe zagadnienia    26
  
  2.1. Terminologiai formy partnerstwa publiczno-prywatnego    26
  2.2. Przesłanki partnerstwa między sektorem publicznymi prywatnym    32
  
  ROZDZIAŁ III. Partnerstwo publiczno-prywatne w Polsce – geneza powstania i przedstawienie problematyki    40
  
  3.1. Partnerstwo publiczno-prywatne w Unii Europejskiejw świetle przepisów prawnych i praktyki    40
  3.2. Partnerstwo publiczno-prywatne w Polsce w świetle przepisów prawnych    49
  3.3. Uwagi końcowe    70
  
  ROZDZIAŁ IV. Rola partnerstwa publiczno-prywatnegow kształtowaniu konkurencyjności obszarów recepcyjnych turystyki    75
  
  4.1. Lokalna podaż turystyczna    75
  4.2. Konkurencyjność obszarów recepcji turystycznej    87
  
  ROZDZIAŁ V. Partnerstwo publiczno-prywatne a rozwój turystyki w Polsce    98
  
  5.1. Uwarunkowania rozwoju obszarów recepcji turystycznej    98
  5.2. Możliwości zastosowania PPP do rozwoju turystyki    103
  
  Zakończenie    113
  Piśmiennictwo    115
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia