INNE EBOOKI AUTORA
Bierzesz udział w wydarzeniach nazywanych rozwojowymi i nic się nie zmienia?
Planujesz kolejne szkolenie i chcesz , aby stało się bardziej efektywnie?
Chcesz zaplanować swój rozwój i dobrać odpowiednie metody do założonych celów?
Jeżeli na któreś z powyższych pytań, odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla Ciebie.
Autor, Rafał Żak, doświadczony trener, poprowadzi Cię po świecie rozwoju osobistego i wskaże:
- czym jest rozwój osobisty,
- co to są kompetencje i jakie elementy się na nie składają oraz jak się można uczyć,
- metody rozwojowe i jak świadomie dobierać te z nich, które pasują do Twoich potrzeb,
- uświadomi pojęcie „bzdur” rozwojowych, miałkich koncepcji czy mieszania świata rozwoju osobistego z innymi obszarami, które żerują na modzie na rozwój,
- listę konkretnych podpowiedzi, pozwalających na sprawne poruszanie się po rynku rozwoju,
- jak odróżniać koncepcje naukowe i zbadane od dobrze wyglądających na pierwszy rzut oka uproszczeń.
Jeśli korzystasz z usług rynku rozwoju osobistego – znajdziesz tu wartościowe podpowiedzi, jak robić to bardziej efektywnie.
Jeśli żyjesz z rozwoju osobistego – będziesz miał okazję szydzić wspólnie z autorem z patologii tego rynku.
Rafał Żak - zajmuje się rozwojem ludzi i organizacji. Robi to w czterech rolach: trenera, mówcy, coacha i autora tekstów. Nieco bezczelnie twierdzi, że w tym co robi zauważa granicę pomiędzy rozwojem, który ma sens, a rozwojem, który jest celem samym w sobie.
Rok wydania | 2015 |
---|---|
Liczba stron | 230 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | MT Biznes |
ISBN-13 | 978-83-8087-013-0 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
1. ROZWÓJ I ROZWIJANIE SIĘ . | |
2. ROZWÓJ OSOBISTY | |
3. CO TO JEST KOMPETENCJA | |
4. Ścinki, skrawki, smaczki | |
5. Teraz Ty – cele na poziomie kompetencji . | |
6. Teraz Ty – metody realizacji celów . | |
7. UCZENIE SIĘ . | |
8. Ścinki, skrawki, smaczki | |
9. Teraz Ty – planowanie uczenia się . . | |
10. STYLE UCZENIA SIĘ . | |
11. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
12. Okiem szydercy – nosowy styl uczenia się | |
13. UCZENIE SIĘ PRZEZ DOŚWIADCZENIE | |
14. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
15. GENERALNY KIERUNEK ROZWOJU | |
16. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
17. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
18. ROZWÓJ A TALENT . | |
19. CZY MOŻNA ROZWINĄĆ SIĘ ZA BARDZO? | |
20. UCZENIE SIĘ JEST KOMPETENCJĄ . | |
21. ŚCIEŻKI I METODY ROZWOJU | |
22. SZKOLENIA . | |
23. Ścinki, skrawki, smaczki | |
24. Teraz Ty – porady zamiast zadania . | |
25. 6 Rozwój osobisty | |
26. NARZĘDZIA PRACY TRENERA | |
27. TRENING W MIEJSCU PRACY . | |
28. Teraz Ty – porady zamiast zadania . | |
29. MENTORING . | |
30. Teraz Ty – porady zamiast zadania . | |
31. COACHING . | |
32. Ścinki, skrawki, smaczki | |
33. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
34. Okiem szydercy – coaching hallistyczny . . | |
35. Teraz ty – porady zamiast zadania . | |
36. COACHING NARZĘDZIOWY | |
37. TESTY I INNE NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE | |
38. Okiem szydercy – taki sobie test . . . | |
39. Teraz Ty – porady zamiast zadania . | |
40. OŚRODEK OCENY I ROZWOJU (AC/DC) . | |
41. Ścinki, skrawki, smaczki . . . | |
42. Teraz Ty – porady zamiast zadania . | |
43. OCENA 360 STOPNI . . | |
44. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
45. Teraz Ty – porady zamiast zadania . . | |
46. CO MOŻE DAĆ CI MÓWCA? | |
47. Okiem szydercy – mówca inspiracyjny . | |
48. Teraz Ty – porady zamiast zadania . | |
49. POMIESZANIE -INGÓW . . | |
50. ROZWÓJ A NISZE RYNKOWE . | |
51. Okiem szydercy – coaching płodności . | |
52. Teraz Ty – wybierz słowo . | |
53. CZY TO JESZCZE ROZWÓJ? . | |
54. ROZWÓJ A SPRZEDAŻ | |
55. Okiem szydercy – nagrody, leksykony, wyróżnienia . | |
56. Okiem szydercy – przegląd produktów . | |
57. Ścinki, skrawki, smaczki . . | |
58. PORADNIK SPRZEDAŻY PLATFORMOWEJ | |
59. Ścinki, skrawki, smaczki . . | |
60. ROZWOJOWE KOŁDRY Z WEŁNY MERYNOSÓW | |
61. Okiem szydercy – rozwojowa twarda sprzedaż . | |
62. SPIS TREŚCI 7 | |
63. LITERATURA PORADNIKOWA . | |
64. Ścinki, skrawki, smaczki . . | |
65. Okiem szydercy – zabij banałem . | |
66. LGAT . . | |
67. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
68. JAK NAPISAĆ BESTSELLER? | |
69. Okiem szydercy – metafora taka | |
70. DWIE ZAWSZE SKUTECZNE DROGI NAPĘDZANIA | |
71. BRANŻY SZKOLENIOWO-DORADCZEJ | |
72. Okiem szydercy – współuzależnienie . | |
73. Okiem szydercy – seryjny poradnikowicz . | |
74. ĆPUN ROZWOJOWY | |
75. PORADNIKI NIE DZIAŁAJĄ LUB DZIAŁAJĄ ŹLE . | |
76. Okiem szydercy – anonimowa choroba . | |
77. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
78. Okiem szydercy – pełna i pusta szklanka . | |
79. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
80. Okiem szydercy – nazywamy to rozwojem . | |
81. JAK TO SIĘ STAŁO? | |
82. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
83. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
84. INSTRUKCJA OBSŁUGI ROZWOJU | |
85. OSOBISTEGO . | |
86. INSTRUKCJA KRYTYCZNEGO MYŚLENIA . | |
87. JAK WYCIĄGAĆ FAŁSZYWE WNIOSKI? . | |
88. EFEKT HOROSKOPOWY . | |
89. Teraz ty – zrób test . . | |
90. EVIDENCE BASED TRAINING . | |
91. Okiem szydercy – koń trenerem | |
92. JAK OCENIAĆ LITERATURĘ ROZWOJOWĄ? | |
93. Ścinki, skrawki, smaczki . . | |
94. OCENA DOSTAWCY USŁUG ROZWOJOWYCH | |
95. MITY PSYCHOLOGII POPULARNEJ | |
96. Ścinki, skrawki, smaczki . . | |
97. Teraz ty – mitologia . | |
98. OCENIĆ ROZWÓJ | |
99. Okiem szydercy – banał, od którego cierpną zęby . | |
100. 8 Rozwój osobisty | |
101. JAK POWAŻNIE OCENIĆ EFEKTY SWOJEGO | |
102. ROZWOJU? | |
103. Teraz Ty – ocena efektywności rozwoju . | |
104. ZWROT Z INWESTYCJI . | |
105. Okiem szydercy – mglisty zwrot z inwestycji . | |
106. NIE UFAJ KUBISTOM | |
107. Okiem szydercy – tworzenie modelu przywództwa . | |
108. NAUKA | |
109. PROBLEM Z NAUKĄ I PRAKTYKĄ . | |
110. Ścinki, skrawki, smaczki . | |
111. Okiem szydercy – ekstremalny zwolennik nauki . | |
112. NAUKA | |
113. FALSYFIKOWALNOŚĆ NAUKI . | |
114. METODA NAUKOWA . . | |
115. BADANIA . | |
116. TENDENCYJNOŚĆ W BADANIACH . | |
117. PEER REVIEW . | |
118. Ścinki, skrawki, smaczki | |
119. W STRONĘ KOŃCA . | |
120. JESZCZE RAZ, TYLKO KRÓTKO | |
121. WYMAGAJ! | |
122. Podziękowania | |
123.Bibliografia . | |