Problemy biznesowe. Rozwiązania

Problemy biznesowe. Rozwiązania

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 44,50 zł  


44,50

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka jest znakomitym poradnikiem zarządzania. Grupa autorów związana z uczelniami i biznesem, prezentuje czytelnikowi rozwiązania najtrudniejszych problemów pojawiających się w trakcie zarządzania przedsiębiorstwem. Przekazywana wiedza jest formą syntezy doświadczenia autorów i bogatej teorii zarządzania.

Praktyczne porady zamieszczone w książce dotyczą wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, w tym: przywództwa, komunikacji, strategii, marketingu i promocji, dystrybucji, systemów informatycznych.

Zamierzeniem autorów było to, żeby czytelnik mógł szybko zidentyfikować, zrozumieć i użyć konkretnego narzędzia lub techniki w danej sytuacji. Narzędzia i techniki są opisane bardzo dokładnie na podstawie case’ów biznesowych. Taka struktura książki powoduje, że czytelnik może z niej korzystać w trakcie codziennej pracy.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, kadry kierowniczej i właścicieli firm, a także studentów ekonomii i zarządzania.


Rok wydania2014
Liczba stron440
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-17962-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Podziękowania     11
  O autorach     13
  Wprowadzenie     17
  Przedmowa do wydania polskiego     21
  
  ROZDZIAŁ 1. Problemy i podejmowanie decyzji (Wendy Hoffman)     23
  ROZDZIAŁ 2. Optymalizacja procesu podejmowania decyzji oraz unikanie pułapek (Corinne Farneti, Glenn Dishman)     45
  ROZDZIAŁ 3. Funkcje lidera (Sal Mirza, Frank Fletcher)    65
  ROZDZIAŁ 4. Komunikacja (Karen Clancy, Linda Eldridge)     86
  ROZDZIAŁ 5. Strategia (Eric Bolland, Jerry Wellman)     110
  ROZDZIAŁ 6. Tworzenie struktury i kultury organizacyjnej (Frank Fletcher)    130
  ROZDZIAŁ 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi (Sal Mirza, Corinne Farneti)    156
  ROZDZIAŁ 8. Marketing i promocja (Marla Ashe)    183
  ROZDZIAŁ 9. Konkurenci i wywiad konkurencyjny (Eric Bolland)     206
  ROZDZIAŁ 10. Metody ustalania cen (Laura D’Antonio)     224
  ROZDZIAŁ 11. Identyfikowanie i obsługa klientów (Marla Ashe)     246
  ROZDZIAŁ 12. Zarządzanie operacyjne (Rik Berry)     266
  ROZDZIAŁ 13. Dystrybucja i dostawa (Eric Bolland)     285
  ROZDZIAŁ 14. Zarządzanie projektami i procesami (Jerry Wellman)     303
  ROZDZIAŁ 15. Rachunkowość (Laura Barthel)    330
  ROZDZIAŁ 16. Finansowanie, budżetowanie i przepływy pieniężne (Rik Berry, Laura D’Antonio)     351
  ROZDZIAŁ 17. Wynik organizacji (Laura Barthel)    373
  ROZDZIAŁ 18. Władza państwowa i kwestie prawne (Teresa Isaac, Bobby Ricks)    400
  ROZDZIAŁ 19. Strony internetowe i technologie informatyczne (Eric Bolland)    419
RozwińZwiń
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia