Edukacja akademicka. Między oczekiwaniami a rzeczywistością

Edukacja akademicka. Między oczekiwaniami a rzeczywistością

Księga jubieleuszowa dadykowana Profesorowi Eugeniuszowi Piotrowskiemu

1 opinia

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praca zbiorowa pod redakcją A. Ćwiklińskiego pt. „Edukacja akademicka. Między oczekiwaniem a rzeczywistością” pełni funkcję księgi jubileuszowej dedykowanej prof. E. Piotrowskiemu kierownikowi Zakładu Dydaktyki Ogólnej WSE UAM. W opracowaniu zawarte zostały autorskie teksty wielu przedstawicieli ośrodków akademickich w kraju – uznanych profesorów – zajmujących się edukacją akademickiego procesu kształcenia w szkole wyższej.


Rok wydania2014
Liczba stron300
KategoriaEdukacja
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
ISBN-13978-83-232-2678-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Słowo wstępne (ANDRZEJ ĆWIKLIŃSKI)     7
  W trosce o jakość dydaktyki i własnych poszukiwań naukowych (KAZIMIERZ DENEK)     9
  Eugeniusz Piotrowski. Profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu     17
  
  EUGENIUSZ PIOTROWSKI, Proces kształcenia w szkole wyższej między marzeniem a rzeczywistością     31
  KAZIMIERZ DENEK, W jakim kierunku przebiegać będzie transformacja uniwersytetu?     51
  ZBYSZKO MELOSIK, Edukacja uniwersytecka i stratyfikacja społeczna     69
  ANDRZEJ RADZIEWICZ-WINNICKI, Przeobrażanie się współczesnego uniwersytetu (w przywołanych ocenach ekspertów)     101
  WOJCIECH KOJS, O jakości studiów i studiowania w kontekście dydaktyki ogólnej     119
  ANDRZEJ ĆWIKLIŃSKI, Wokół problemów edukacji akademickiej     141
  STANISŁAW PALKA, Ilościowe i jakościowe podejście nauczycieli akademickich do dzieła kształcenia studentów     159
  JÓZEF PÓŁTURZYCKI, Kształcenie ustawiczne nową wartością dydaktyki     167
  ANNA KARPIŃSKA, Nauczyciele akademiccy wobec studentów z trudnościami i niepowodzeniami w studiowaniu     193
  FRANCISZEK BEREŹNICKI, Proces kształcenia i niektóre jego uwarunkowania     209
  AGNIESZKA CYBAL-MICHALSKA, Style tożsamości młodzieży akademickiej a jej wyobrażenia o karierze zawodowej     215
  EUGENIUSZ KAMEDUŁA, Kwalifikowanie wiedzy studentów     235
  ROBERT SARNECKI, Przemilczana rocznica. Refleksje nad rolą, miejscem i kierunkami rozwoju współczesnej dydaktyki wśród nauk pedagogicznych     245
  MARIA PORZUCEK-MIŚKIEWICZ, Organizacja procesu kształcenia     255
  SONIA WAWRZYNIAK, Rola metod aktywizujących w procesie kształcenia w szkole wyższej     267
  PAULINA RATAJCZAK, (Nie)możliwości realizacji treningów interpersonalnych w szkole wyższej     277
  MARIUSZ PRZYBYŁA, Gdzie podziała się nasza mądrość? Kształcenie (zdalne) w perspektywie współczesności     289
RozwińZwiń