Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania

-25%

Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

24,38  32,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

24,3832,50

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Przedmiotem rozważań niniejszej monografii jest prosumpcja w biznesie i w branży systemów informatycznych zarządzania. Autorzy przedstawiają rezultaty swoich własnych badań dotyczących praktyk, korzyści i ryzyka towarzyszącego prosumpcji, a także wyniki badań nad tym, czy użytkownicy systemów informatycznych uzyskują dzięki prosumpcji szczególną wartość dodaną, co zyskują dzięki niej przedsiębiorstwa informatyczne, jakie są jej uwarunkowania instytucjonalne, jak zachowują się prosumenci na rynku, a szczególnie w gospodarce elektronicznej, oraz jakie media i narzędzia wykorzystują w rozwoju swoich produktów.


Liczba stron212
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-234-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  
  Beata Stępień, Henryk Mruk, SPOŁECZNO-INSTYTUCJONALNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU TRENDU PROSUMENCKIEGO NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ    9
  Robert Wolny, ZACHOWANIA PROSUMENTÓW NA RYNKU E-USŁUG – WYNIKI BADAŃ    27
  Wiesław Wolny, PROSUMPCJA NA ETAPACH MODELOWANIA I IMPLEMENTACJI CYKLU ŻYCIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ZARZĄDZANIA    45
  Edyta Abramek, METODY AKTYWIZUJĄCE PROSUMENTÓW NA PRZYKŁADZIE KONFIGURATORÓW PRODUKTÓW    67
  Małgorzata Pańkowska, MODELOWANIE SYSTEMU PROSUMPCJI ZASTOSOWAŃ TECHNOLOGII INFORMACJI    81
  Joanna Palonka, NARZĘDZIA PROSUMPCJI W ANALIZIE DANYCH INTERNETOWYCH    107
  Kinga Stopczyńska, ROLA SPONSORINGU W RZECZYWISTOŚCI WIRTUALNEJ NA PRZYKŁADZIE BLOGOSFERY    145
  Artur Strzelecki, PROSUMPCJA TREŚCI W SPOŁECZNOŚCIACH WIRTUALNYCH    162
  Piotr Siuda, Marek Troszyński, STOSUNEK WOBEC PIRACTWA JAKO WYZNACZNIK POSTAW PROSUMENCKICH PRZEDSTAWICIELI POLSKIEJ BRANŻY ROZRYWKOWEJ    180
  Anna Sołtysik-Piorunkiewicz, Małgorzata Furmankiewicz, Piotr Ziuziański, KOKPIT MENEDŻERSKI JAKO NARZĘDZIE DO WSPOMAGANIA DECYZJI PROSUMENTA W E-ZDROWIU    188
  
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia