Zróżnicowanie dostępności transportowej miast w województwie łódzkim

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

22,63  28,29

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

22,6328,29

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W książce opisano dostępność transportową miast w województwie łódzkim, którą należy postrzegać jako miarę poziomu trudności osiągania danych miejsc za pośrednictwem środków transportu. Celem opracowania jest zbadanie zróżnicowania dostępności transportowej miast województwa łódzkiego, którego realizacja wymagała osiągnięcia trzech celów dodatkowych: 1) określenia dostępności potencjalnej poprzez inwentaryzację i analizę wyposażenia w infrastrukturę transportową – drogową, kolejową i tramwajową województwa łódzkiego; 2) zbadania dostępności w zakresie transportu zbiorowego dzięki analizie funkcjonowania przewoźników realizujących połączenia pomiędzy miastami województwa łódzkiego. Aby to osiągnąć odwołano się do wszechstronnej analizy danych o kursowaniu poszczególnych środków transportu, pozyskanych od samych przewoźników, serwisów internetowych oraz tabliczek przystankowych; 3) przeanalizowania dostępności w zakresie samochodowego transportu indywidualnego na podstawie określenia czasu i kosztu dojazdów do miast województwa łódzkiego, które wykonano w odniesieniu do analiz teoretycznych, modelowych oraz danych o ruchu przekazywanych w czasie rzeczywistym. W książce zawarto aktualne dane i innowacje stosowanych metod badawczych, które mogą być danymi diagnostycznymi do dalszych badań, natomiast metody umożliwić prowadzenie badań autorskich zgodnie z funkcjonującym obecnie podejściem.


Liczba stron224
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7969-522-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    7
  ROZDZIAŁ I. ISTOTA I ZAKRES DZIAŁANIA AUDYTU    11
  1.1. Definicyjne ujęcie audytu i terminy z nim związane    11
  1.1.1. Pojęcie audytu    11
  1.1.2. Terminologia stosowana w audycie    27
  1.2. Otoczenie audytu i zakres jego działania    33
  1.2.1. Pozycja i rola audytu w systemie kontroli wewnętrznej    33
  1.2.2. Zakres działania audytu w jednostkach organizacyjnych    42
  1.3. Sylwetka zawodowa audytora    59
  1.3.1. Etyczne i osobowościowe atrybuty pracy audytora    59
  1.3.2. Kluczowe kompetencje i umiejętności w świadczeniu usług audytowych    65
  1.3.3. Psychologiczne aspekty pracy audytora    73
  ROZDZIAŁ II. STANDARYZACJA AUDYTU    77
  2.1. Standardy i wytyczne wykorzystywane w audycie    77
  2.1.1. Standardy profesjonalnej praktyki zawodowej audytu wewnętrznego IIA    79
  2.1.2. Ramowe zasady kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem według COSO    84
  2.1.3. Międzynarodowe Standardy Najwyższych Organów Audytu IN- TOSAI    89
  2.1.4. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości i Sprawozdawczości Finansowej    93
  2.1.5. Standardy prowadzenia audytu i kontroli systemów informatycznych    97
  2.1.6. Procedury normalizacyjne    100
  2.2. Pozostałe uregulowania dotyczące audytu    103
  2.2.1. Prawne ujęcie audytu w krajach UE    103
  2.2.2. Sarbanes-Oxley Act    107
  2.3. Komparacja standardów i wytycznych oraz ich zastosowanie w audycie    111
  ROZDZIAŁ III. PROCES REALIZACJI CZYNNOŚCI AUDYTOWYCH    119
  3.1. Ryzyko i jego analiza na potrzeby audytu    119
  3.1.1. Istota i problemy ryzyka w audycie    119
  3.1.2. Znaczenie i zarządzanie ryzykiem w jednostce    120
  3.1.3. Ocena i zarządzanie ryzykiem w audycie    125
  3.2. Przeprowadzanie czynności audytowych    146
  3.2.1. Etapy zadania audytowego    146
  3.2.2. Metody i techniki wykorzystywane w audycie    157
  3.3. Raportowanie wyników z działalności audytu    173
  3.4. Ocena jakości świadczenia usług audytowych    181
  ROZDZIAŁ IV. ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE AUDYTU NA PRZYKŁADZIE POLSKIEJ GOSPODARKI    187
  4.1. Struktura i kryteria oceny działalności audytu    187
  4.2. Działalność audytu w sektorze publicznym    191
  4.2.1. Uregulowania prawne w zakresie audytu    191
  4.2.2. Organizacja systemu audytu i obowiązek korzystania z usług audytowych    199
  4.2.3. Uprawnienia do wykonywania zawodu audytora    204
  4.2.4. Forma korzystania z usług audytowych    209
  4.2.5. Obszary zainteresowań audytu    210
  4.2.6. Metodologia audytu    213
  4.2.7. Ocena jakości pracy audytu    217
  4.2.8. Odbiorcy informacji dostarczanych w ramach usług audytowych    218
  4.3. Zastosowanie audytu w organizacjach sektora prywatnego    221
  4.3.1. Uregulowania prawne w zakresie audytu i obowiązek korzystania z jego usług    221
  4.3.2. Organizacja audytu i forma korzystania z usług audytowych    225
  4.3.3. Uprawnienia do wykonywania zawodu audytora    226
  4.3.4. Obszary zainteresowań audytu    227
  4.3.5. Metodologia audytu    229
  4.3.6. Ocena jakości pracy audytu    231
  4.3.7. Odbiorcy informacji dostarczanych w ramach usług audytowych    232
  4.4. Audyt w polskiej gospodarce – analiza porównawcza    233
  4.5. Kierunki rozwoju audytu    238
  ZAKOŃCZENIE    245
  LITERATURA    249
  SPIS TABEL    261
  SPIS RYSUNKÓW    263
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia