Zarządzanie Publiczne nr 2(28)/2014

-38%

Zarządzanie Publiczne nr 2(28)/2014

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

8,06  13,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 13,00 zł (-38%)

Najniższa cena z 30 dni: 8,06 zł  


8,06

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W numerze [Contents]


Paweł Białynicki-Birula: Społeczny kontekst poznania i wiedzy [The social context of knowledge and cognition], doi: 10.7366/1898352922801, s. 5–14;
Tomasz Grzegorz Grosse: Geoekonomia jako paradygmat zarządzania rozwojem – przykład Chin [Geoeconomics as a paradigm of development management – the example of China], doi: 10.7366/1898352922802, s. 15–31;
Seweryn Krupnik, Konrad Turek: Using Pragmatic Grounded Theory in the evaluation of public policies, doi: 10.7366/1898352922803, s. 32–48;
Monika Murzyn-Kupisz: Społeczno-ekonomiczne oddziaływanie muzeów [Using Pragmatic Grounded Theory in the evaluation of public policies], doi: 10.7366/1898352922804, s. 49–62;
Piotr Koryś, Cezary Trutkowski: Nie jest tak dobrze czy nie jest tak źle? Zmiany poziomu percepcji korupcji w Polsce w świetle badań społecznych [Is it not too bad or not too good? Changes in the perception of the prevalence of corruption in Poland in the light of social studies], doi: 10.7366/1898352922805, s. 63–83.


Wybór tekstów klasycznych [Selection of classic texts]
James G. March, Johan P. Olsen: Logika stosowności [The logic of appropriateness], doi: 10.7366/1898352922806, s. 84–105.


Wywiady [Contents]
O lobbingu, jego złej prasie i nieocenionych pożytkach dla dobrego rządzenia. Wywiad z Bartoszem Kwiatkowskim z CEC Government Relations [About lobbying, its bad reputation and invaluable benefits for good governance. An interview with Bartosz Kwiatkowski of CEC Government Relations], doi: 10.7366/1898352922807, s. 106–110.


Rok wydania2014
Liczba stron110
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Naukowe Scholar
Numer wydania2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje