Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji

-20%

Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

27,20  34,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 34,00 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 24,48 zł  


27,20

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem autorki jest zrozumienie i wyjaśnienie czynników, które podczas tworzenia innowacji produktu (kolekcji odzieżowej) mogą wspierać lub hamować zarządzanie wiedzą w organizacji przez zespół projektowy w uzyskiwaniu dojrzałości projektowej w wybranych polskich przedsiębiorstwach branży odzieżowej zajmujących się projektowaniem, wytwarzaniem i sprzedażą odzieży damskiej. Celem metodycznym pracy jest opracowanie holistycznego modelu badawczego umożliwiającego zrozumienie i wyjaśnienie warunków zarządzania wiedzą w rozwoju innowacji produktu.


Rok wydania2013
Liczba stron198
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN-13978-83-786-5070-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    7
  
  CZĘŚĆ I. TEORETYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ I INNOWACJAMI    13
  
  Rozdział 1. ISTOTA I KONCEPCJA ZARZĄDZANIA WIEDZĄ W ORGANIZACJI    15
  
  1.1. Rola wiedzy w zarządzaniu    15
  1.2. Pojęcie i rodzaje wiedzy w zarządzaniu    26
  1.3. Zarządzanie wiedzą jako wieloraka dyscyplina    33
  1.4. Modele zarządzania wiedzą i pomiar wiedzy    43
  
  Rozdział 2. INNOWACJE JAKO CZYNNIK ROZWOJU ORGANIZACJI    55
  
  2.1. Znaczenie i klasyfikacja innowacji    55
  2.2. Innowacja procesowa w przedsiębiorstwie    75
  
  CZĘŚĆ II. METODYCZNO‑EMPIRYCZNE ASPEKTY BADANIA    91
  
  Rozdział 3. METODYCZNA KONCEPCJA POSTĘPOWANIA BADAWCZEGO    93
  
  3.1. Podejście holistyczne w konstruowaniu modelu tercji organizacji    93
  3.2. Model tercji innowacji projektowej w badaniu dojrzałości projektowej – epistemologia badania    102
  
  Rozdział 4. PREZENTACJA I ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH    115
  
  4.1. Charakterystyka krajowego rynku przemysłu odzieżowego    115
  4.2. Analiza i ocena wyników badań wybranych polskich przedsiębiorstw branży odzieżowej    129
  
  ZAKOŃCZENIE    180
  BIBLIOGRAFIA    183
  SPIS RYSUNKÓW, TABEL I TABLIC    195
RozwińZwiń