Estymacja punktu pracy w celu optymalizacji geometrii elementów palisady sprężarkowej

Estymacja punktu pracy w celu optymalizacji geometrii elementów palisady sprężarkowej

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

14,50

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W rozprawie przedstawiono koncepcję modelu hierarchicznego dotyczącego projektowania lotniczych silników turbinowych, przy uwzględnieniu projektowania funkcjonalnego, konstrukcyjnego i technologicznego. Podano wyniki obliczeń parametrów jednostkowych, które są wykorzystywane jako parametry kryterialne do oceny zespołu napędowego.


Liczba stron138
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
ISBN-13978-83-7775-271-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Streszczenie    4
  Spis ważniejszych oznaczeń    5
  Wprowadzenie    7
  1. Estymacja parametrów pracy silnika na potrzeby projektowania funkcjonalnego    13
  1.1. Wstęp    13
  1.2. Wybór parametrów pracy silnika turbinowego w celu optymalizacji osiągów    17
  1.3. Kryteria optymalizacji parametrów lotniczych silników turbinowych    24
  1.4. Kryterium oceny silnika    35
  1.5. Metody prognozowania parametrów zespołów napędowych    40
  2. Wpływ zakresów pracy silnika odrzutowego na aerodynamikę przepływu przez palisady sprężarkowe    49
  2.1. Siły działające na profil w palisadzie sprężarkowej    49
  2.2. Zmiana parametrów kinematycznych strumienia wzdłuż pióra łopatki    59
  2.3. Charakterystyki płaskich palisad sprężarkowych    68
  3. Niestateczna praca sprężarki – skłonności do jej powstania    75
  3.1. Charakterystyki sprężarki    75
  3.1.1. Liczby kryterialne a charakterystyka sprężarki    77
  3.1.2. Zmiana parametrów strumienia w stopniach sprężarki    81
  3.2. Wpływ pracy wlotu na niestateczną pracę zespołu sprężarkowego    89
  3.3. Dynamika silnika podczas zjawisk pompażowych    103
  4. Optymalizacja geometrii elementów palisady sprężarkowej    116
  4.1. Osobliwości struktury sprężarki    116
  4.2. Modelowanie geometrii obiektu za pomocą interpolacyjnych funkcji splajnowych    119
  4.3. Projektowanie krzywych opisujących profil aerodynamiczny    125
  5. Podsumowanie    129
  Literatura    131
  Summary    138
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia