Społeczne wymiary marketingu

Społeczne wymiary marketingu

Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Publikacja stanowi zbiór dwunastu prac, w których poruszono różnorodne zagadnienia dotyczące społecznych wymiarów marketingu. Ze względu na charakter publikacji zamieszczono w niej również opracowanie prezentujące sylwetkę naukową Profesor Anny Czubały, a także wykaz jej prac.


Rok wydania2013
Liczba stron212
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ISBN-13978-83-7252-640-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Sylwetka naukowa Profesor Anny Czubały     5
  Wykaz prac Profesor Anny Czubały     11
  Roman Niestrój, Sprawność marketingu a równowaga rynku     23
  Jan W. Wiktor, Ekonomia społeczna – w stronę społecznego oblicza marketingu     32
  Paweł Chlipała, Rozważania terminologiczne o zależnościach między marketingiem i społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa     53
  Magdalena Dołhasz, Wykorzystanie kampanii reklamowej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładach organizacji pozarządowych     65
  Piotr Hadrian, Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa     84
  Agata Jonas, Marketing wewnętrzny a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w obszarze relacji z pracownikami     99
  Krzysztof Kapera, Komunikacja działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu za pośrednictwem Internetu     113
  Mariusz Kuziak, Postawy użytkowników wobec działań marketingowych w mediach społecznościowych     125
  Marek Rawski, Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do oceny możliwości realizacji przez przedsiębiorstwo społecznej odpowiedzialności     140
  Tomasz Smoleń, Wspieranie kultury i sztuki jako element koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce     158
  Halina Wojnarowska, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a jego wizerunek i reputacja     176
  Agnieszka Żbikowska, Relacje między społeczną odpowiedzialnością biznesu a public relations w kontekście trudności definicyjnych     197
RozwińZwiń