Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

-20%

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

14,40  18,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

14,4018,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.


Liczba stron122
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN-13978-83-7865-169-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  
  Rozdział I. Reklama a językowy obraz świata    9
  
  1.1. Reklama    9
  1.2. Językowy obraz świata    13
  1.2.1. Pojęcie językowego obrazu świata i stan badań nad JOS    13
  1.2.2. Definicja kognitywna    16
  1.2.3. Stereotyp językowy    17
  1.2.4. Wartościowanie w językowym obrazie świata    21
  1.3. Językowy obraz świata w reklamie    22
  
  Rozdział II. Starość jako kategoria kulturowa    29
  
  2.1. Taksonomiczna definicja starości    29
  2.2. Definicja konotacyjna starości    30
  
  Rozdział III. Reklamowa starość w aspekcie biologicznym    37
  
  3.1. Starość odmłodzona    37
  3.1.1. Odmłodzenie za pomocą reklamowanego produktu    37
  3.1.2. Odmłodzenie niezależne od reklamowanego produktu    42
  3.2. Młodość postarzona    45
  3.3. Reklama pro-age    53
  
  Rozdział IV. Reklamowa starość w relacjach rodzinnych    57
  
  4.1. Rodzina kilkupokoleniowa    57
  4.2. Relacja: dorosłe dziecko – rodzic    64
  4.3. Relacja: dziadkowie – wnuki    68
  
  Rozdział V. Reklamowa starość w aspekcie ogólnospołecznym    73
  
  5.1. Starość obok młodości – komplementarność i współwystępowanie    73
  5.2. Starość i starzenie się a praca zawodowa    80
  5.3. Starość i starzenie się a autorytety    85
  
  Rozdział VI. Reklamowa starość w innych aspektach    95
  
  6.1. Starość a sytuacja materialna    95
  6.2. Starość w aspekcie psychicznym    98
  6.3. Starość w aspekcie intelektualnym    103
  6.4. Ludzie starzy w czasie wolnym    104
  
  Podsumowanie    107
  Bibliografia    117
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia