Zarządzanie Publiczne 4 (8)/2009

Zarządzanie Publiczne 4 (8)/2009

3 oceny

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

15,70

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Ostatnie lata to dobry okres dla nauki i praktyki zarządzania publicznego. Znacząco powiększył się dorobek teoretyczny tej dyscypliny. Duże osiągnięcia mają również menedżerowie publiczni. Te pozytywne zjawiska w największym stopniu są zauważalne w zarządzaniu miastami metropolitalnymi. Prezentowany numer Zeszytów Naukowych Instytutu Spraw Publicznych „Zarządzanie Publiczne" w części l zawiera aktualne ustalenia nauki odnoszone do zarządzania organizacjami publicznymi. Część ta w zdecydowanej większości została opracowana przez pracowników Instytutu Spraw Publicznych UJ. Na część II natomiast składają się artykuły przygotowane przez praktyków zarządzania publicznego z Urzędu Miasta Poznania. Prace te stanowią doskonałą ilustrację skutecznego wdrażania koncepcji i zasad zarządzania publicznego.


Barbara Kożuch, Piotr Kołodziejczyk


Liczba stron192
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Od Redakcji (Barbara Kożuch)    7
  
  CZĘŚĆ I. Z badań Instytutu Spraw Publicznych UJ    11
  
    Barbara Kożuch, Zarządzanie publiczne jako przedmiot badań    11
    Aleksander Noworól, Zarządzanie organizacjami terytorialnymi – pojęcie i istota    25
    Wioleta J. Karna, Specyfika zarządzania kadrami w organizacjach publicznych    39
    Roman Batko, Urząd gminy jako organizacja procesowa    53
    Anna Tylek, Outsourcing jako instrument zarządzania publicznego    65
    Janusz Sasak, Koncepcje e-usług publicznych i możliwości ich wdrażania w administracji samorządowej    81
    Kamilla Noworól, Partycypacyjne narzędzia zarządzania publicznego    93
  
  CZĘŚĆ II. Dobre praktyki zarządzania Urzędem Miasta Poznania    109
  
    Piotr Kołodziejczyk, Dobre praktyki zarządzania jednostką samorządu terytorialnego na przykładzie Miasta Poznania    109
    Anna Krzymień Bieszka, Maria Kuśnierz, Ewa Piaszyk, Dagmara Żarska, Unowocześnianie procesów zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie Miasta Poznania    115
    Anna Banaszak-Dankowska, Włodzimierz Kałek, Maria Kuśnierz, Z doświadczeń zarządzania projektem „Kompetentny urzędnik – wyższa jakość usług w Wielkopolsce”    147
    Piotr Kołodziejczyk, Outsourcing i elastyczne formy zatrudnienia w Urzędzie Miasta Poznania    159
    Wojciech Pelc, Reorganizacja procesów zorientowanych na klienta na przykładzie e-usług realizowanych w Poznaniu    171
    Konrad Zawadzki, Call Center – forma kontaktu urząd–odbiorcy usług świadczonych przez Urząd Miasta Poznania    177
    Piotr Kołodziejczyk, Zakończenie    193
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia