"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22

1 ocena

Redakcja:

Helena Synowiec

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

27,18  31,98

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

27,1831,98

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W tomie zamieszczono kilkanaście artykułów z zakresu edukacji literackiej i kulturowej oraz językowej, a ponadto – 7 recenzji najnowszych prac o profilu dydaktycznym. Autorzy podejmują istotne kwestie dydaktyczne, przedstawiają wzorcowe analizy tekstów literackich (w tym najnowszych tomików poetyckich mniej znanych a godnych uwagi twórców); proponują nowe sposoby interpretowania postaw bohaterów literatury dziecięcej. Dydaktycy języka dzielą się wynikami badań empirycznych (m.in. nad światem wartości młodzieży, komunikatywnością podręczników szkolnych); przedstawiają pożyteczne w praktyce ćwiczenia artykulacyjne, omawiają polonistyczne trudności uczniów z zespołem Aspergera i sygnalizują sposób pracy polonisty z takimi uczniami. Tom będzie przydatny zarówno dydaktykom, jak i nauczycielom oraz studentom przygotowującym się do zawodu nauczycielskiego.


Liczba stron226
WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały


"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 01 Rozmowy o człowieku — w kontekście wybranych utworów literackich i filmów »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 02 Niegrzeczni bohaterowie dziecięcych lektur »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 03 Odyseje szkolne nie byle jakie — elementy geopoetyki w kształceniu literackim w gimnazjum (na przykładzie podręcznika "Jest tyle do powiedzenia" dla klasy I) »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 04 "Powiedzieć. Cokolwiek" Janusza Szubera — próba lektury i projekt dydaktyczny »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 05 Po stronie młodych. O utworach powieściowych Janusza Korczaka »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 06 "Słuchowisko", czyli wykład w skojarzeniach studentów »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 07 Projekt lekcji jako gatunek dydaktyczny »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 08 Świat wartości DZIEWCZYNY w opinii uczniów klas gimnazjalnych »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 09 Ocena komunikatywności tekstu w wybranych podręcznikach do języka polskiego (dla klas IV—VI szkoły podstawowej Wydawnictwa Rożak i dla klasy I gimnazjum Wydawnictwa Nowa...) »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 10 Głośno i wyraźnie, czyli pierwsza lekcja dobrego mówienia »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 11 Co o zespole Aspergera powinni wiedzieć nauczyciele poloniści »

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 22 - 12 Recenzje »


EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia