Trudności w czytaniu i pisaniu - rozważania teoretyczne i praktyczne

Trudności w czytaniu i pisaniu - rozważania teoretyczne i praktyczne

1 opinia

Wydawca:

Difin

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

29,00

Format: pdf

29,00

cena zawiera podatek VAT

Niniejszy tom porusza zagadnienia ważne zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i praktycznej. Porządkuje wiedzę dotyczącą trudności w uczeniu się, ich różnicowania i charakterystyki a także systemu pomocy uczniom, którzy mają specyficzne problemy edukacyjne. Wskazuje na specyficzne trudności w uczeniu się pisania, jako ważny problem badawczy, dydaktyczny i diagnostyczny. Zawiera również elementy aplikacyjne dotyczące pomysłów na pracę z osobami z dysleksją na lekcjach języków obcych oraz ważnego komponentu diagnostycznego - diagnozy funkcji poznawczych. Oddawana do rąk czytelnika książka obejmuje zatem szerokie spektrum zagadnień, z których mogą skorzystać zarówno specjaliści: psychologowie, pedagodzy, logopedzi, metodycy nauczania języków obcych, językoznawcy a także rodzice.


Liczba stron161
WydawcaDifin
ISBN-13978-83-7930-138-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  <div>Wstęp
  <div>Część I
  <div>Trudności w uczeniu się – dyskusja wokół pojęć
  <div>Grażyna Krasowicz-Kupis, Emilia Pogoda
  <div>Trudności w uczeniu się w perspektywie psychologicznej
  <div>Marta Bogdanowicz
  <div>Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się w reformującej się szkole
  <div>Część II
  <div>Trudności w pisaniu
  <div>Izabela Pietras
  <div>Rozwój umiejętności pisania – przegląd badań
  <div>Elżbieta Awramiuk
  <div>Trudności w nauce czytania i pisania z perspektywy lingwistycznej
  <div>Bożena Rejnowska-Wawryn
  <div>Struktura i treść narracji w wypowiedziach pisemnych młodzieży z dysleksją
  <div>Część III
  <div>Zagadnienia praktyczne
  <div>Joanna Mazurkiewicz-Gronowska, Ewa Turczyn-Iskrzak
  <div>Profile rozwoju intelektualnego dzieci z trudnościami w uczeniu się– z doświadczeń poradni psychologiczno-pedagogicznych
  <div>Mariola Jaworska
  <div>Nauka języka obcego jako czynnik stymulujący i ułatwiający korygowanie zaburzeń związanych ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
  <div>Renata Rybarczyk
  <div>Uczeń z dysleksją rozwojową na lekcji języka niemieckiego
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia