Przedsiębiorczość na czas kryzysu. Szkice psychologiczne

-24%

Przedsiębiorczość na czas kryzysu. Szkice psychologiczne

1 opinia

Wydawca:

Difin

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

28,88  38,00

Format: pdf

Cena początkowa: 38,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 24,32 zł  


28,88

w tym VAT

Zaradność człowieka w warunkach kryzysu jest szczególnie ciekawym przedmiotem badań psychologicznych, ponieważ jest wyrazem zdolności człowieka do przekraczania barier i granic do pokonywania własnych słabości, odkrywania w sobie nieznanych źródeł siły i pomysłowości. To jakby zaradność wyższej próby, ponieważ zachowanie się człowieka jest wystawione na próbę w związku ze wzrostem ryzyka straty większej niż by to miało miejsce w sytuacji normalnej.


Lektura szkiców psychologicznych powinna być przydatna do nowych przemyśleń, rozważań, a może także pomysłów badawczych, nie tylko w kręgu psychologów. Jest ona adresowana do odbiorców zatroskanych i zaniepokojonych narastaniem negatywnych zjawisk, które wymagają reakcji nietypowych, twórczych, angażujących zasoby człowieka, z których on sam często nie zdaje sobie sprawy.


Rok wydania2013
Liczba stron180
KategoriaPsychologia ogólna
WydawcaDifin
ISBN-13978-83-7930-078-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

Wstęp
Zofia Ratajczak

1. Kryzys jako źródło motywacji do zachowań przedsiębiorczych
Zofia Ratajczak

2. Informacje medialne o kryzysie gospodarczym a postawa przedsiębiorcza
Dominika Ochnik

3. Koszty psychologiczne doświadczania kryzysu ekonomicznego przez przedsiębiorców
Aleksandra Dembińska

4. Lojalność osób przedsiębiorczych w sytuacji zagrożenia
Renata Rosmus

5. Twórczość i przedsiębiorczość jako czynniki skuteczności działania  w sytuacjach kryzysowych na przykładzie biografii  Marii Skłodowskiej-Curie
Grażyna Mendecka

6. O przedsiębiorczych sposobach radzenia sobie z kryzysami o charakterze ekonomicznym i organizacyjnym
Justyna Dubiel

7. Kryzys wejścia na rynek pracy a przedsiębiorczość studencka
Elżbieta Turska

8. Kreowanie zachowań przedsiębiorczych w warunkach kryzysu ekonomicznego. O dobrych rozwiązaniach w projektach europejskich
Marta Stasiła-Sieradzka, Elżbieta Turska

Zakończenie

RozwińZwiń