INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, pdf
Poradnik do wersji PC gry Batman: Arkham City zawiera między innymi opis przejścia głównego wątku fabularnego, misji pobocznych, misji Kobiety-Kota, omówienie sposobów zdobycia wszystkich 440 sekretów Człowieka-Zagadki oraz trybu Zemsta Człowieka-Zagadki.
Batman: Arkham City - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Obserwator w skrzydłach (Misje poboczne)Kradzież tożsamości (Misje poboczne)Szarada Enigmy (1) (Misje poboczne)Szarada Enigmy (2) (Misje poboczne)Serce z lodu (Misje poboczne)Zlokalizuj Freeze'a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City (Główny wątek)Park Row - Zagadki słowne (Zagadki)Mila Rozrywki - Zagadki słowne (Zagadki)Strzał w ciemnościach (1) (Misje poboczne)Gorący i zimny (Misje poboczne)
Informacja o grze
Druga odsłona gry Arkham Asylum, która opowiada o zmaganiach Batmana z najgroźniejszymi złoczyńcami. Tym razem przenosimy się z ośrodka psychiatrycznego na wyspie Arkham do tytułowej dzielnicy Gotham City, okupowanej w całości przez złoczyńców.
Gra Batman: Arkham City, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Rok wydania | 2012 |
---|---|
Liczba stron | 672 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | GryOnline |
ISBN-13 | 978-83-8055-312-5 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
-Wstęp -Główny wątek -Prolog -Wespnij się wyżej, by skontaktować się z Alfredem -Wejdź na dach budynku Ace Chemicals, żeby zabrać sprzęt -Znajdź i wejdź do sądu Dwóch Twarzy -Uratuj Kobietę-Kota przed Dwiema Twarzami -Poszukaj na miejscu zbrodni dowodów balistycznych -Znajdź źródło strzału -Poszukaj śladów na karabinku snajperskim -Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera -Wejdź do huty Sionisa przez główny komin -Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera -Włam się do biura Jokera w strefie załadunku -Zlokalizuj Freeze'a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City -Znajdź Freeze'a i zdobądź lekarstwo -Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum -Wyłącz urządzenia zakłócające Pingwina -Wyłącz ostatnie, podziemne urządzenie zakłócające Pingwina -Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum (ciąg dalszy) -Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (1) -Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (2) -Zabierz neutralizator z kombinezonu Freeze'a, żeby unieszkodliwić jego broń -Spotkaj się z Pingwinem w Iceberg Lounge -Pokonaj Solomona Grundy'ego -Pokonaj Pingwina -Przeanalizuj krew zabójczyni, żeby dotrzeć do niej po śladach -Podążaj za śladem krwi zabójcy, by ustalić położenie Ra's al Ghula -Zeskanuj bandaże zabójczyni -Złap zabójcę i przyczep urządzenie namierzające -Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula -Odtwórz nagranie wideo z Mechanicznego Strażnika -Znajdź więcej Mechanicznych Strażników, żeby w pełni odtworzyć nagranie wideo -Znajdź ukryte wejście z pomocą nagrania wideo -Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula (ciąg dalszy) -Zlokalizuj Ra's al Ghula i zdobądź próbkę jego krwi -Pokonaj Ra's al Ghula -Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi -Przesłuchaj Quinciego Sharpa i zdobądź informacje o Hugo Strange -Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi (ciąg dalszy) -Pokonaj pana Freeze'a -Zinfiltruj hutę -Uratuj Vicki Vale z miejsca katastrofy śmigłowca -Zinfiltruj hutę (ciąg dalszy) -Znajdź Jokera w hucie -Pokonaj Jokera -Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący -Zdobądź nadajnik Głównego Programu Sterującego śmigłowca -Dostań się do Wieży Cudów -Wedrzyj się na platformę obserwacyjną Wieży, żeby zatrzymać Procedurę 10 -Podążaj za sygnałami lokalizatora, żeby uratować Talię przed Jokerem -Zdobądź lekarstwo od Jokera i nie dopuść, żeby stał się nieśmiertelny -Misje poboczne -Uwagi wstępne -Obserwator w skrzydłach -Kruchy sojusz (1) -Kruchy sojusz (2) -Trening rzeczywistości rozszerzonej -Strzał w ciemnościach (1) -Strzał w ciemnościach (2) -Kradzież tożsamości -Daleka kryjówka -Szalony Kapelusznik -Serce z lodu -Gorący i zimny -Szarada Enigmy (1) -Szarada Enigmy (2) -Szarada Enigmy (3) -Szarada Enigmy (4) -Szarada Enigmy (5) -Telefoniczny morderca -Brutalne działania -Misje Kobiety-Kota -Prolog -Zdobądź sprzęt z kryjówki Kobiety-Kota -Dostań się do kryjówki Bluszczu -Przekonaj Trujący Bluszcz żeby pozwoliła ci za pomocą swoich roślin dostać się do skarbca skonfiskowanych dóbr TYGERA -Dostań się do skarbca skonfiskowanych dóbr TYGERA -Wykradnij karty dostępu trzem strażnikom TYGERA tak, żeby nikt cię nie zobaczył ani nie usłyszał -Wróć do pokoju ochrony, żeby otworzyć skarbiec -Włam się do głównego skarbca i zdobądź łupy -Ucieknij z Arkham City z łupem -Uratuj Batmana przed katastrofą w hucie -Zabierz łup Kobiety-Kota z jej kryjówki i opuść Arkham City -Zabierz Dwóm Twarzom łup Kobiety-Kota w muzeum -Pokonaj Dwie Twarze -Pokonaj zbirów w Arkham City, żeby odzyskać łup Kobiety-Kota -Zagadki -Uwagi wstępne -Instrukcja odnajdywania sekretów -Park Row - Informacje o lokacji, mapy -Park Row - Trofea Batmana (01-05) -Park Row - Trofea Batmana (06-15) -Park Row - Trofea Batmana (16-23) -Park Row - Trofea Batmana (24-36) -Park Row - Zagadki słowne -Park Row - Kamery TYGERA -Park Row - Trofea Kobiety–Kota -Mila Rozrywki - Informacje o lokacji, mapy -Mila Rozrywki - Trofea Batmana (01-04) -Mila Rozrywki - Trofea Batmana (06-12) -Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) -Mila Rozrywki - Trofea Batmana (21-30) -Mila Rozrywki - Trofea Batmana (31-37) -Mila Rozrywki - Zagadki słowne -Mila Rozrywki - Kamery TYGERA, Balony, Trofea Kobiety–Kota -Dzielnica przemysłowa - Informacje o lokacji, mapy -Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (01-07) -Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (08-13) -Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (14-22) -Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (23-30) -Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (31-37) -Dzielnica przemysłowa - Zagadki słowne, Kamery TYGERA -Dzielnica przemysłowa - Balony, Trofea Kobiety-Kota -Metro - Informacje o lokacji, mapy -Metro - Trofea Batmana (01-07) -Metro - Trofea Batmana (08-15) -Metro - Trofea Batmana (16-26) -Metro - Zagadki słowne, Szczęki Jokera, Trofea Kobiety-Kota -Zaułki - Informacje o lokacji, mapa -Zaułki - Trofea Batmana (01-07) -Zaułki - Trofea Batmana (08-16) -Zaułki - Trofea Batmana (17-23) -Zaułki - Trofea Batmana (24-39) -Zaułki - Zagadki słowne -Zaułki - Kamery TYGERA, Trofea Kobiety–Kota -Huta - Informacje o lokacji, mapa -Huta - Trofea Batmana (01-09) -Huta - Trofea Batmana (10-18) -Huta - Trofea Batmana (19-24) -Huta - Zagadki słowne, Głowy Harley -Huta - Trofea Kobiety-Kota -Muzeum - Informacje o lokacji, mapa -Muzeum - Trofea Batmana (01-10) -Muzeum - Trofea Batmana (11-23) -Muzeum - Zagadki słowne, Pingwiny -Muzeum - Trofea Kobiety–Kota -Cudowne Miasto - Informacje o lokacji, mapa -Cudowne Miasto - Trofea Batmana (01-07) -Cudowne Miasto - Trofea Batmana (08-17) -Cudowne Miasto - Trofea Batmana (18-25) -Cudowne Miasto - Zagadki słowne, Pieczęcie Demona -Fizyczne wyzwania - Batman (01-24) -Fizyczne wyzwania - Batman (25-40) -Fizyczne wyzwania - Kobieta-Kot -Zemsta Człowieka-Zagadki -Wyzwania walki -Wyzwania łowcy | |