Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wybory i ich konsekwencje - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

6,32  7,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa: 7,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 5,14 zł  


6,32

w tym VAT

Poradnik zawiera grafy, możliwych ścieżek i konsekwencji poszczególnych zadań. Wnikliwie opisuje również możliwe zakończenia gry, a raczej ważniejsze wybory podczas rozgrywki, które najprawdopodobniej mają największy wpływ na podział sił w królestwie.


Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wybory i ich konsekwencje - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Siostrzyczki (Ścieżki i konsekwencje - akt 2)
W szponach szaleństwa (Ścieżki i konsekwencje - akt 1)
Malena (Ścieżki i konsekwencje - akt 1)
Sprzed stuleci (Ścieżki i konsekwencje - cykliczne)
Rzeka tajemnic (Ścieżki i konsekwencje - cykliczne)
Niemoralna propozycja (Ścieżki i konsekwencje - akt 1)
Róża pamięci (Ścieżki i konsekwencje - akt 1)
Królewska krew (Ścieżki i konsekwencje - akt 2)
Gdzie jest Triss Merigold? (Ścieżki i konsekwencje - akt 1)
Kejran (Ścieżki i konsekwencje - akt 1)


Informacja o grze


Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to kontynuacja przygód wiedźmina Geralta – bohatera stworzonego przez polskiego pisarza Andrzeja Sapkowskiego. W grze nie zabrakło nieliniowej, pełnej zwrotów i wyrazistych postaci fabuły oraz dynamicznej i efektownej walki.


Gra The Witcher 2: Assassins of Kings, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.


Rok wydania2011
Liczba stron36
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8055-166-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

-Wprowadzenie
-Legenda
-Ścieżki i konsekwencje - cykliczne
-Rzeka tajemnic
-Rachunki do wyrównania
-Sprzed stuleci
-Ścieżki i konsekwencje - prolog
-Ścieżki i konsekwencje - akt 1
-Niemoralna propozycja
-Kejran
-Zabójcy królów
-Róża pamięci
-Gdzie jest Triss Merigold?
-Śmierć zdrajcy
-Na rozstajach- Scoia'tael
-Pływające więzienie
-Balista
-Kłopoty z trollem
-Zapach kadzideł
-W szponach szaleństwa
-Malena
-Ścieżki i konsekwencje - akt 2
-Królewska krew
-Gdzie jest Triss Merigold?
-Symbol śmierci
-Koszmar Baltimore'a
-Z drążcym sercem
-Droga ku natchnieniu
-Ave Henselt
-Siostrzyczki
-Ścieżki i konsekwencje - akt 3
-W imię wyższych racji!
-W imię Temerii!
-Kość z kości
-Zjazd czarodziejów
-Wejście smoka
-Ścieżki i konsekwencje - epilog
-Zakończenia

RozwińZwiń