INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, pdf
Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI zawiera między innymi szczegółowy opis przejścia prologu gry, dokładne zestawienie informacji o miastach (i ich rozwoju), jednostkach, surowcach, eksploracji, obiektach na mapie świata, bohaterach, a także bitwach.
Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. 2 misja - Cesarski testament (Kampania - prolog)Wprowadzenie1 misja - Zguba Gryfów (Kampania - prolog)Klasy postaci, droga krwi lub łez (Bohaterowie)Miasta i forty (Jednostki)1 misja - mapy (Kampania - prolog)Stolica (Miasta)Umiejętności wojownika - cnoty (Bohaterowie)Umiejętności wojownika - królestwo (Bohaterowie)Rekrutacja, ucieczka, śmierć (Bohaterowie)
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniami znanymi z piątej części i rzuca nas w środek konfliktu między aniołami a demonami.
Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Rok wydania | 2011 |
---|---|
Liczba stron | 105 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | GryOnline |
ISBN-13 | 978-83-8055-244-9 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
-Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry -Wprowadzenie -Kampania - prolog -1 misja - Zguba Gryfów -1 misja - mapy -2 misja - Cesarski testament -2 misja - mapy -Miasta -Stolica -Miasta wewnętrzne -Miasta graniczne -Konwertowanie -Portale -Jednostki -Miasta i forty -Wspólna pula jednostek -Surowce -Podstawy -Strefy kontroli -Plądrowanie i sabotowanie -Eksploracja -Teren -Kolejność odkrywania terenów -Budynki na mapie świata -Bohaterowie -Rekrutacja, ucieczka, śmierć -Współczynniki -Klasy postaci, droga krwi lub łez -Umiejętności wojownika - cnoty -Umiejętności wojownika - królestwo -Umiejętności wojownika - taktyka -Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe -Umiejętności wojownika - sztuka wojenna -Umiejętności maga - powietrze -Umiejętności maga - ogień -Umiejętności maga - ziemia -Umiejętności maga - woda -Umiejętności maga - ciemność -Umiejętności maga - światłość -Umiejętności maga - magia pierwotna -Bitwy -Bitwy w polu -Oblężenia - obrona -Oblężenia - atak | |