Might Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

7,12  8,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa: 8,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 5,79 zł  


7,12

w tym VAT

Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI zawiera między innymi szczegółowy opis przejścia prologu gry, dokładne zestawienie informacji o miastach (i ich rozwoju), jednostkach, surowcach, eksploracji, obiektach na mapie świata, bohaterach, a także bitwach.
Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. 2 misja - Cesarski testament (Kampania - prolog)Wprowadzenie1 misja - Zguba Gryfów (Kampania - prolog)Klasy postaci, droga krwi lub łez (Bohaterowie)Miasta i forty (Jednostki)1 misja - mapy (Kampania - prolog)Stolica (Miasta)Umiejętności wojownika - cnoty (Bohaterowie)Umiejętności wojownika - królestwo (Bohaterowie)Rekrutacja, ucieczka, śmierć (Bohaterowie)
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniami znanymi z piątej części i rzuca nas w środek konfliktu między aniołami a demonami.
Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.


Rok wydania2011
Liczba stron105
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8055-244-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  -Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
-Wprowadzenie
-Kampania - prolog
-1 misja - Zguba Gryfów
-1 misja - mapy
-2 misja - Cesarski testament
-2 misja - mapy
-Miasta
-Stolica
-Miasta wewnętrzne
-Miasta graniczne
-Konwertowanie
-Portale
-Jednostki
-Miasta i forty
-Wspólna pula jednostek
-Surowce
-Podstawy
-Strefy kontroli
-Plądrowanie i sabotowanie
-Eksploracja
-Teren
-Kolejność odkrywania terenów
-Budynki na mapie świata
-Bohaterowie
-Rekrutacja, ucieczka, śmierć
-Współczynniki
-Klasy postaci, droga krwi lub łez
-Umiejętności wojownika - cnoty
-Umiejętności wojownika - królestwo
-Umiejętności wojownika - taktyka
-Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe
-Umiejętności wojownika - sztuka wojenna
-Umiejętności maga - powietrze
-Umiejętności maga - ogień
-Umiejętności maga - ziemia
-Umiejętności maga - woda
-Umiejętności maga - ciemność
-Umiejętności maga - światłość
-Umiejętności maga - magia pierwotna
-Bitwy
-Bitwy w polu
-Oblężenia - obrona
-Oblężenia - atak
RozwińZwiń