Might Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

7,12  8,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa: 8,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 5,79 zł  


7,12

w tym VAT

W niniejszym poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI zostało opisane wszystko to, co jest niezbędne do właściwego kierowania Świątynią. Poza kompletną solucją, opracowanie zawiera szczegółowe opisy jednostek, budowli, zdolności oraz rozwój bohaterów.
Might & Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. 2 misja - mapy (Kampania)4 misja - Tyś życiem w śmierci i śmiercią w życiu (Kampania)2 misja - Kręte schody (Kampania)3 misja - Fala mętna od krwi (Kampania)1 misja - Wściekłość i grząskość (Kampania)4 misja - mapy (Kampania)Żarłacz / Wanizame (Jednostki)Źródlana nimfa / Mizu-Kami (Jednostki)Śnieżna efemeryda / Yuki-Onna (Jednostki)Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka (Jednostki)
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniami znanymi z piątej części i rzuca nas w środek konfliktu między aniołami a demonami.
Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.


Rok wydania2011
Liczba stron105
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8055-254-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  -Świątynia - Wprowadzenie
-Kampania
-1 misja - Wściekłość i grząskość
-1 misja - mapy
-2 misja - Kręte schody
-2 misja - mapy
-3 misja - Fala mętna od krwi
-3 misja - mapy
-4 misja - Tyś życiem w śmierci i śmiercią w życiu
-4 misja - mapy
-Rozwój miasta
-Budynki
-Jednostki
-Żarłacz / Wanizame
-Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka
-Kappa / Kappa Shoya
-Źródlana nimfa / Mizu-Kami
-Śnieżna efemeryda / Yuki-Onna
-Kenshi / Kensei
-Kirin / Święty Kirin
-Taktyka pola bitwy
-Podstawy
-Bitwa w polu
-Oblężenie
-Bohaterowie i ich rozwój
-Krew lub łzy
-Umiejętności
RozwińZwiń