INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, pdf
W niniejszym poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI zostało opisane wszystko to, co jest niezbędne do właściwego kierowania Świątynią. Poza kompletną solucją, opracowanie zawiera szczegółowe opisy jednostek, budowli, zdolności oraz rozwój bohaterów.
Might & Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. 2 misja - mapy (Kampania)4 misja - Tyś życiem w śmierci i śmiercią w życiu (Kampania)2 misja - Kręte schody (Kampania)3 misja - Fala mętna od krwi (Kampania)1 misja - Wściekłość i grząskość (Kampania)4 misja - mapy (Kampania)Żarłacz / Wanizame (Jednostki)Źródlana nimfa / Mizu-Kami (Jednostki)Śnieżna efemeryda / Yuki-Onna (Jednostki)Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka (Jednostki)
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniami znanymi z piątej części i rzuca nas w środek konfliktu między aniołami a demonami.
Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Rok wydania | 2011 |
---|---|
Liczba stron | 105 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | GryOnline |
ISBN-13 | 978-83-8055-254-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
-Świątynia - Wprowadzenie -Kampania -1 misja - Wściekłość i grząskość -1 misja - mapy -2 misja - Kręte schody -2 misja - mapy -3 misja - Fala mętna od krwi -3 misja - mapy -4 misja - Tyś życiem w śmierci i śmiercią w życiu -4 misja - mapy -Rozwój miasta -Budynki -Jednostki -Żarłacz / Wanizame -Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka -Kappa / Kappa Shoya -Źródlana nimfa / Mizu-Kami -Śnieżna efemeryda / Yuki-Onna -Kenshi / Kensei -Kirin / Święty Kirin -Taktyka pola bitwy -Podstawy -Bitwa w polu -Oblężenie -Bohaterowie i ich rozwój -Krew lub łzy -Umiejętności | |