Przestrzenie manipulacji społecznej

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

27,93  39,90

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

27,9339,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Żyjąc w grupie społecznej, wywieramy na siebie wpływ. Sprzedawcy próbują nas przekonać do swoich produktów, politycy – podnieść słupki popularności swoich partii. Wpływamy na swoich współpracowników, partnera, rodzinę. Czy każde z tych oddziaływań jest manipulacją? Jaki jest związek pomiędzy manipulacją a kłamstwem i oszustwem? Czy potrafimy zmanipulować samych siebie? Jak wygląda manipulacja w bliskich związkach/w pracy?
Przedstawiamy książkę, która jest kompendium wiedzy na temat manipulacji społecznej. Zawarte w niej informacje pozwolą nam odróżnić manipulację od innych form wywierania wpływu, dostrzec przejawy manipulacji w życiu społecznym oraz, co najważniejsze – przeciwdziałać jej.


Liczba stron428
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-19079-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  CZĘŚĆ I. ZAMIAST WSTĘPU     7
  
  *** (Dariusz Doliński, Małgorzata Gamian-Wilk)     9
  Historia badań nad wpływem społecznym i manipulacją (Dariusz Doliński, Małgorzata Gamian-Wilk)     13
  Rewizja obiegowych pojęć manipulacji (Mirosław Karwat)     32
  Kłamstwo a manipulacja (Katarzyna Cantarero)     60
  
  CZĘŚĆ II. MANIPULACJA W REKLAMIE, W SPRZEDAŻY I W INTERNECIE     83
  
  Wieloznaczność językowa w kontekście przekazu reklamowego (Józef Maciuszek)     85
  Zastosowanie wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych na przykładzie parków rozrywki na Florydzie (Dariusz Doliński, Tomasz Grzyb)     118
  Wykorzystanie wiedzy psychologicznej, w tym mechanizmów wpływu społecznego, w projektowaniu serwisów internetowych (Julita Koszur)     131
  Poziomy manipulacji w fotografii. Przykład zdjęć inscenizowanych (Wojciech Wądołowski)     156
  
  CZĘŚĆ III. MANIPULACJA W RELACJACH PARTNERSKICH I ZAWODOWYCH     181
  
  Na smyczy miłości, czyli o manipulacji w bliskich związkach (Eugenia Mandal)     183
  Oblicza wpływu społecznego i manipulacji w miejscu pracy (Małgorzata Gamian-Wilk, Maria Szecówka-Nowak)     211
  Zarządzanie informacją. Dezinformacja w kartach pacjentów (Dariusz Galasiński, Justyna Ziółkowska)     235
  
  CZĘŚĆ IV. MANIPULACJA W POLITYCE     259
  
  Zakres manipulacji politycznej (Mirosław Karwat)     261
  Narzucanie ram interpretacji problemów i strategiczna wieloznaczność w manipulacji politycznej (Wojciech Cwalina, Paweł Koniak)     299
  
  CZĘŚĆ V. PRZECIWDZIAŁANIE MANIPULACJI     345
  
  Przeciwdziałanie manipulacji: wzmocniona autoafirmacja jako przykład techniki uodporniającej na wpływ społeczny (Malwina Szpitalak, Romuald Polczyk)     347
  Refleksyjność i uważność jako sposoby przeciwdziałania manipulacji (Tomasz Jankowski, Mateusz Zatorski)     367
  
  Indeks nazwisk     407
  Indeks rzeczowy     419
  O Autorach     423
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia