Readings in Second Language Acquisition - 08 Explaining affectivity in second/foreign language learning

-15%

Readings in Second Language Acquisition - 08 Explaining affectivity in second/foreign language learning

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

2,98  3,50

Format: pdf

2,983,50

cena zawiera podatek VAT

Praca zbiorowa Readings in Second Language Acquisition pod redakcją naukową Danuty Gabryś-Barker stanowi przegląd najistotniejszych tematów związanych z przyswajaniem języka angielskiego jako obcego. Autorzy prezentują nie tylko zagadnienia dotyczące przyswajania i uczenia się angielskiej leksyki, składni czy fonetyki (rodziały 1.–4.), lecz także inne, istotne w procesie dydaktycznym, tematy (rozdziały 5.-9.). Omówiono m.in. rolę sfery emocjonalnej w uczeniu (się) języka obcego oraz elementy pragmatyki językowej (skutecznego posługiwania się językiem angielskim jako obcym w komunikacji i interakcji ustnej). Końcowy rozdział autorstwa Janusza Arabskiego ukazuje natomiast różnice w przyswajaniu i uczeniu się języka obcego odnoszące się do płci.


Pozycja przeznaczona jest głównie dla studentów kierunków filologicznych, może bowiem stanowić istotne źródło wiedzy dla nauczycieli języka obcego (przede wszystkim angielskiego) chcących pogłębić swoje przygotowanie zawodowe. Każdy z rozdziałów skupiony jest na konkretnym temacie i, co bardzo istotne, zawiera jego bogatą bibliografię, od źródeł podstawowych po najnowsze badania empiryczne z danej dziedziny.


WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-226-2327-5
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Introduction (Danuta Gabryś-Barker)    7
  Language acquisition and language learning    9
  Lexical development in language acquisition and learning    37
  Morphosyntactic development    69
  Selected aspects in the acquisition of English phonology by Polish learners –segments and prosody    93
  Pragmatic issues in foreign language learning    121
  The concept of communicative competence in language learning    143
  Language transfer, code-switching and attrition    161
  Explaining affectivity in second/foreign language learning    175
  Gender differences in language acquisition and learning    201
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia