Readings in Second Language Acquisition - 02 Lexical Development in Language Acquisition and Learning

-15%

Readings in Second Language Acquisition - 02 Lexical Development in Language Acquisition and Learning

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

2,12  2,49

Format: pdf

2,122,49

cena zawiera podatek VAT

Praca zbiorowa Readings in Second Language Acquisition pod redakcją naukową Danuty Gabryś-Barker stanowi przegląd najistotniejszych tematów związanych z przyswajaniem języka angielskiego jako obcego. Autorzy prezentują nie tylko zagadnienia dotyczące przyswajania i uczenia się angielskiej leksyki, składni czy fonetyki (rodziały 1.–4.), lecz także inne, istotne w procesie dydaktycznym, tematy (rozdziały 5.-9.). Omówiono m.in. rolę sfery emocjonalnej w uczeniu (się) języka obcego oraz elementy pragmatyki językowej (skutecznego posługiwania się językiem angielskim jako obcym w komunikacji i interakcji ustnej). Końcowy rozdział autorstwa Janusza Arabskiego ukazuje natomiast różnice w przyswajaniu i uczeniu się języka obcego odnoszące się do płci.


Pozycja przeznaczona jest głównie dla studentów kierunków filologicznych, może bowiem stanowić istotne źródło wiedzy dla nauczycieli języka obcego (przede wszystkim angielskiego) chcących pogłębić swoje przygotowanie zawodowe. Każdy z rozdziałów skupiony jest na konkretnym temacie i, co bardzo istotne, zawiera jego bogatą bibliografię, od źródeł podstawowych po najnowsze badania empiryczne z danej dziedziny.


WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-226-2327-5
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  LIST OF CONTENTS
  
  Introduction (Danuta Gabryś-Barker)    7
  
  CHAPTER ONE
  Language acquisition and language learning    9
  Joanna Bielska
  
  CHAPTER TWO
  Lexical development in language acquisition and learning    37
  M. Krzysztof Szymczak
  
  CHAPTER THREE
  Morphosyntactic development    69
  Adam Wojtaszek
  
  CHAPTER FOUR
  Selected aspects in the acquisition of English phonology by Polish learners –segments and prosody    93
  Arkadiusz Rojczyk, Andrzej Porzuczek
  
  CHAPTER FIVE
  Pragmatic issues in foreign language learning    121
  Agnieszka Solska
  
  CHAPTER SIX
  The concept of communicative competence in language learning    143
  Dagmara Gałajda
  
  CHAPTER SEVEN
  Language transfer, code-switching and attrition    161
  Anna D. Biedrzyńska
  
  CHAPTER EIGHT
  Explaining affectivity in second/foreign language learning    175
  Danuta Gabryś-Barker
  
  CHAPTER NINE
  Gender differences in language acquisition and learning    201
  Janusz Arabski
  
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia