Benefit 2 2014

1 opinia

Redakcja:

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

Dlaczego biznes nie ma zaufania do działów personalnych? Dlaczego w Polsce działy personalne są nadal tylko administratorami i wykonawcami poleceń?


Na te i inne pytania w tekście otwierającym dyskusję odpowiada Magdalena Kozłowska. Pomagania trzeba się uczyć – to temat z okładki, zapowiedź rozmowy z Janiną Ochojską, szefową Polskiej Akcji Humanitarnej, która mówi o tym, co nas, Polaków, motywuje do pomagania innym. Wywiad ukazuje trochę inne spojrzenie na 1 procent, który często przekazujemy organizacjom pożytku publicznego. W lutym nieco więcej miejsca poświęcamy coachingowi. Jest on coraz bardziej popularny i powoli staje się też benefitem – dodatkiem do wynagrodzenia za pracę i motywatorem, który pracodawcy proponują swoim pracownikom. Jak się okazuje, coachów na rynku jest coraz więcej, a w związku z tym trzeba zwrócić większą uwagę na jakość usług proponowanych przez trenerów.


W cyklu dotyczącym benefitów w innych krajach w tym miesiącu prezentujemy tekst o świadczeniach i benefitach we Francji.


Zapraszam do lektury.


Jacek Babiel
redaktor naczelny


Liczba stron44
WydawcaWydawnictwo e-bookowo
Numer wydania2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia