Kontrowersje wokół marketingu w Polsce

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce

Niepewność i zaufanie a zachowanie nabywców

1 opinia

Format:

ibuk

Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.


Rok wydania2009
Liczba stron656
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaAkademia Leona Koźmińskiego
ISBN-13978-83-61408-36-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje