„Logopedia Silesiana”. T. 1

8 ocen

Redakcja:

Olga Przybyla

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

26,78  31,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

26,7831,50

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

„Logopedia Silesiana” włącza się w obszar periodyków podejmujących problematykę związaną z praktycznymi i teoretycznymi aspektami postępowania logopedycznego z osobami z zaburzeniami mowy i zaburzeniami języka. W swoich założeniach ma być naukowym forum, które będzie sprzyjało zarówno rozwijaniu logopedycznej nauki, jak i upowszechnianiu logopedycznej kultury. W tomie prezentowane są dokonania i przemyślenia współczesnych terapeutów mowy i języka z kraju i zagranicy. Autorzy mają nadzieję, że ich rozważania teoretyczno-kazuistyczne przyczynią się do doskonalenia terapeutycznego warsztatu, a nowo powstałe pismo otworzy możliwość prezentacji dokonań i przemyśleń wszystkim osobom zainteresowanym logopedią jako nauką o biologicznych uwarunkowaniach języka i zachowaniach językowych oraz opisem relacji między mową, myśleniem a rzeczywistością wyrażaną językiem. Artykuły ukazują bowiem interdyscyplinarny charakter postępowania logopedycznego i obejmują swym obszarem perspektywę medycznego, lingwistycznego, psychologicznego oraz pedagogicznego opisu mowy w rozwoju i w zaburzeniach.


Liczba stron223
WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały

„Logopedia Silesiana”. T. 1

  1. 01 Opieka logopedyczna dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w regionie śląsko-morawskim »
  2. 02 Case Study of a 13-year-old Boy Suffering from Depression and Stuttering »
  3. 03 Opis zaburzeń mowy jako pierwszy etap postępowania logopedycznego »
  4. 04 Zaburzenia rozwoju mowy dzieci z nieprawidłowościami w budowie czaszki »
  5. 05 Atypowy rozwój mózgu jako zaburzenie wpływające dysfunkcyjnie na rozwój psychomotoryczny i społeczny dziecka – ujęcie interdyscyplinarne »
  6. 06 Znaczenie terapii logopedycznej w kształceniu kaznodziejów »
  7. 07 Funkcje sygnałów dźwiękonaśladowczych w procesie rozwoju mowy i języka u dzieci z upośledzeniami sprzężonymi »
  8. 08 Rezonans a rejestry głosowe »
  9. 09 Żywienie dzieci z dysfunkcjami neurologicznymi »
  10. 10 Zespół Gregga jako wyzwaniedla teorii i praktyki logopedycznej, Studium przypadku »
  11. 11 Afazja jako zaburzenie mowy po urazie mózgu – studium przypadku »
  12. 12 Wprowadzenie alternatywnych i wspomagających metod komunikacji u dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym »
  13. 13 Dogoterapia w pracy logopedycznej »
  14. 14 Specjalistyczne turnusy terapeutyczne dla jąkających się – organizacja i efekty terapii »
  15. 15 Techniki relaksacyjne w terapii jąkania »
  16. 16 Alternatywne i wspomagające metody komunikacji dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym – scenariusze zajęć »
  17. 17 Świat, który rozumie jąkanie (Benny David) – sprawozdanie z konferencji naukowych z okazji Światowego Dnia Osób Jąkających się (2008–2010) »
  18. 18 Sprawozdanie z Logopedycznych Dni Uniwersytetu Śląskiego (2009–2011) »
  19. 19 Projekt Network for Tuning Standards and Quality of Education programmes for Speach and Language Therapists in Europe – cel i założenia »

EBOOKI WYDAWCY

POLECAMY

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia