Zachowania nabywców

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W wyniku przemian społeczno-gospodarczych zachodzących w Polsce można zaobserwować stały, silny wzrost i zaostrzenie walki konkurencyjnej o nabywcę. Producenci i sprzedawcy coraz częściej muszą zabiegać o nabywców swoich produktów, stosując bardziej wyszukane metody ich pozyskiwania. Konkurencja o nabywcę staje się bardziej wyszukana, analiza zachowań konsumentów coraz bardziej szczegółowa, ponieważ wiele firm właśnie na tej płaszczyźnie działań marketingowych upatruje możliwości sukcesów na konkurencyjnym rynku. (...)

Celem opracowania jest przybliżenie problematyki zachowań konsumenckich, specyfiki nowoczesnych działań marketingowych ukierunkowanych na konsumenta. Podstawą rozważań są determinanty zachowań nabywczych w różnych wymiarach – ekonomicznym, psychologicznym, społeczno kulturowym, marketingowym.

Podręcznik przeznaczony jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla studentów uczelni
i kierunków ekonomicznych, menedżerów zarządzających organizacjami i innych instytucji,
dla których ważna jest problematyka zachowań nabywczych.


Rok wydania2011
Liczba stron211
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN-13978-83-7241-781-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie     7
  
  Rozdział pierwszy. Zachowania konsumentów – wyzwaniem rynku, Jolanta Witek     9
  
  Rozdział drugi. Wybrane metody badań zachowań nabywców na rynku, Leszek Gracz     23
  
  Rozdział trzeci. Potrzeby i aspiracje jako czynniki inspirujące zachowania nabywców, Izabela Ostrowska    41
  
  Rozdział czwarty. Psychologiczne determinanty zachowań nabywców, Ewa Flejterska     66
  
  Rozdział piąty. Ekonomiczne determinanty zachowań nabywców, Józef Perenc     92
  
  Rozdział szósty. Społeczno-kulturowe determinanty zachowań nabywców, Grażyna Rosa     111
  
  Rozdział siódmy. Instrumenty marketingu i ich wpływ na zachowania nabywców, Kamila Peszko     128
  
  Rozdział ósmy. Nabywca w procesie podejmowania decyzji zakupu, Agnieszka Smalec     156
  
  Rozdział dziewiąty. Kreowanie lojalnych zachowań klientów, Edyta Rudawska     179
  
  Bibliografia     199
  Spis tabel i rysunków     209
RozwińZwiń