Twórcza strategia organizacji

-25%

Twórcza strategia organizacji

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

23,25  31,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

23,2531,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praca składa się z trzech rozdziałów z czego dwa są teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych badań. W pierwszym rozdziale podjęto próbę uporządkowania definicji koncepcji i modeli twórczości organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwinięto koncepcję twórczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozważania w tym rozdziale skupiły się wokół teoretycznego modelu powiązań: twórczość-wymiary twórczej strategii-efektywność. Trzeci rozdział zawiera empiryczną analizę wymiarów twórczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomiędzy zmiennymi stały się podstawą do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.


Liczba stron224
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-121-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP     6
  
  Rozdział 1. TEORETYCZNE PODSTAWY TWÓRCZEJ STRATEGII     11
  
  1.1. Twórczość w zarządzaniu strategicznym     11
  1.2. Istota twórczej strategii     26
  1.3. Myślenie kategoriami sprzeczności w analizowaniu twórczej strategii     38
  1.4. Twórcza strategia w kontekście szkół zarządzania strategicznego     45
  
  Rozdział 2. CHARAKTERYSTYKA WYMIARÓW TWÓRCZEJ STRATEGII ORAZ ICH POWIĄZAŃ Z TWÓRCZOŚCIĄ I EFEKTYWNOŚCIĄ     58
  
  2.1. Relacje między twórczością a wymiarami twórczej strategii     58
  2.2. Od idei do realizacji: innowacyjność strategiczna     63
  2.3. Między innowacją a rynkiem: strategiczna przedsiębiorczość     73
  2.4. Strategiczne przywództwo     83
  2.5. Strategiczny projekt organizacji twórczej     93
  2.6. Twórcza strategia a efektywność organizacji     110
  
  Rozdział 3. EMPIRYCZNE SPRAWDZENIE WYKORZYSTANIA PODEJŚCIA OPARTEGO NA TWÓRCZEJ STRATEGII     121
  
  3.1. Metodyka postępowania badawczego     121
  3.2. Wymiary twórczej strategii     132
  3.3. Ocena poziomu natężenia wymiarów twórczej strategii     146
  3.4. Zespalanie sprzeczności twórczej strategii     155
  3.5. Twórcza strategia a efektywność     169
  3.6. Model twórczej strategii     172
  
  ZAKOŃCZENIE     181
  
  ZAŁĄCZNIK. Kwestionariusz do badania twórczej strategii     189
  
  BIBLIOGRAFIA     195
  
  SPIS RYSUNKÓW     221
  
  SPIS TABEL     223
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia