Psychologia Rozwojowa, t. 18 nr 4 rok 2013

Psychologia Rozwojowa, t. 18 nr 4 rok 2013

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

14,70

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

W Psychologii Rozwojowej publikowane są artykuły zawierające teoretyczne omówienia zagadnień rozwoju, prezentujące syntetyczne przeglądy badań na wybrany temat, przedstawiające wyniki badań empirycznych a także recenzje wybranych publikacji na temat rozwoju oraz sprawozdania z ważnych kongresów i konferencji dotyczących rozwoju człowieka.

Prace ukazują rozwój człowieka w pełnym cyklu życia, od okresu prenatalnego do wieku senioralnego. Wzbogacają wiedzę o rozwoju o człowieka prezentowaną w zagranicznych czasopismach o wyniki badań prowadzonych w rodzimym środowisku społeczno-kulturowym.

Psychologia Rozwojowa jest jedynym na polskim rynku czasopismem zajmującym się rozwojem człowieka. Rekomendujemy je zarówno pracownikom nauki badającym problemy rozwoju, studentom kierunków psychologicznych, pedagogicznych, medycznych a także psychologom i pedagogom praktykom.


Liczba stron132
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  I. ARTYKUŁY PRZEGLĄDOWE    7
  
  Maria KIELAR-TURSKA, Magdalena KOSNO, Natura, mechanizmy neurofizjologiczne i zmiany rozwojowe funkcji zarządzających    9
  Małgorzata STĘPIEŃ-NYCZ, Zarządzanie emocjami? Funkcje zarządzające a rozwój emocjonalny    29
  Maria KIELAR-TURSKA, Językowa zewnętrzna i wewnętrzna kontrola działania    47
  
  II. SPRAWOZDANIA Z BADAŃ    63
  
  Adam PUTKO, Zimne versus gorące funkcje zarządzające i język a rozumienie przez dzieci własnych oraz innych osób stanów umysłowych    65
  Karolina BYCZEWSKA-KONIECZNY, Maria KIELAR-TURSKA, Monika PALECZNA, Znaczenie zasobów poznawczych dla poziomu funkcji zarządzających w wieku senioralnym    83
  Magdalena KOSNO, Kompetentny tutor. Znaczenie funkcji zarządzających dla przebiegu tutoringu rówieśniczego    95
  
  III. SPRAWOZDANIA I RECENZJE    111
  
  Maria KIELAR-TURSKA, Recenzja: Eduardo Marti, Cyntia Rodriguez (eds.), 2012, After Piaget. New Brunswick (USA), London (UK): Transaction Publishers    113
  Justyna KOTOWICZ, Sprawozdanie z International Workshop on Bilingualism and Cognitive Control, Uniwersytet Jagielloński, Kraków, 15–17 maja 2013    123
  
  Lista recenzentów współpracujących w roku 2013 z czasopismem „Psychologia Rozwojowa”    131
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia