Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych

-17%

Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

24,90  30,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 30,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 23,10 zł  


24,90

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem badań zawartych w publikacji była analiza procesów kreowania wartości w heterarchicznych organizacjach sieciowych. W pierwszym rozdziale zidentyfikowano elementy, atrybuty i zadania sieciowego modelu biznesu. W drugim rozdziale scharakteryzowano procesy tworzenia relacji kompetencyjnych między partnerami sieciowymi. Trzeci rozdział zawiera analizę zasad pozyskiwania, utrzymywania i intensyfikowania relacji w ramach portfela klientów organizacji sieciowej. Czwarty rozdział identyfikuje wyznaczniki efektywności procesów tworzenia wartości przez organizacje sieciowe. Ostatni rozdział poświęcono wykorzystaniu właściwości organizacji sieciowej w kreowaniu wartości. ISBN 978-83-7875-124-3, s. 230, praca naukowa.


Rok wydania2013
Liczba stron230
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-124-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WPROWADZENIE    7
  
  1. ORGANIZACJA SIECIOWA JAKO MODEL BIZNESU (Włodzimierz Rudny)    11
  
  1.1. Interpretacja specyfiki sieciowego modelu i jego kluczowych elementów    11
  1.2. Sieć jako źródło zasobów    30
  1.3. Dynamika zasobów wiedzy w sieci    32
  1.4. Zarządzanie w organizacji sieciowej    42
  
  2. RELACJE W ORGANIZACJACH SIECIOWYCH (Anna Kwiecień)    48
  
  2.1. Relacje jako element struktur sieciowych    48
  2.2. Intencje tworzenia relacji    58
  2.3. Zaufanie a relacje kompetencyjne    62
  2.4. Zarzadzanie relacjami w sieci    72
  
  3. KLIENT ORGANIZACJI SIECIOWEJ (Katarzyna Żak)    80
  
  3.1. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta organizacji sieciowej    80
  3.2. Determinanty budowania relacji z klientem    90
  3.3. Komunikacja sprzedawcy z nabywcą w otoczeniu sieciowym    106
  3.4. Zarządzanie portfelem klientów    115
  3.5. Globalizacja relacji sieci z klientami i jej skutki    127
  
  4. ZDOLNOŚĆ SIECIOWA JAKO MIARA WARTOŚCI SIECI (Paweł Kosiń)    136
  
  4.1. Zdolność sieciowa i jej wyznaczniki    136
  4.2. Przewaga konkurencyjna organizacji sieciowej    141
  4.3. Granice sieci a zdolność sieciowa (współautor Włodzimierz Rudny)    145
  4.4. Koszty transakcyjne organizacji sieciowej    152
  4.5. Intensywność związków sieciowych    159
  4.6. Mierniki efektywności działalności w sieci    165
  
  5. WYKORZYSTANIE WŁAŚCIWOŚCI ORGANIZACJI SIECIOWEJ W KREOWANIU WARTOŚCI (Barbara Woźniak-Sobczak)    177
  
  5.1. Architektura biznesu jako nośnik stymulatorów tworzenia wartości w organizacji sieciowej    177
  5.2. Rentowe korzyści funkcjonowania w organizacji sieciowej    190
  5.3. Determinanty apropriacji wartości w organizacji sieciowej    198
  5.4. Siły destrukcji tworzenia wartości w przestrzeni sieciowej    200
  
  PODSUMOWANIE    207
  BIBLIOGRAFIA    211
  SPIS RYSUNKÓW    227
  SPIS TABEL    229
RozwińZwiń