DARK - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

6,70  7,88

Format: epub, pdf

6,707,88

cena zawiera podatek VAT

Poradnik do gry DARK to dokładna solucja jej wszystkich rozdziałów wzbogacona o informacje na temat kompletu opcjonalnych zajęć oraz lokalizacji wszystkich znajdziek. Nie zabrakło omówienia dostępnych umiejętności i ulepszeń.


DARK - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Rozwój postaci (Wampirze moce)
Sanctuary (Rozdział 0)
Druga średniowieczna wystawa (Rozdział 1 - Harding Museum)
Xbox 360 (Sterowanie)
Zestawienie mocy - Inherent Powers (wrodzone) (Wampirze moce)
Najbardziej przydatne moce (Wampirze moce)
Tutorial - alejki (Rozdział 0)
Pawilon (Rozdział 1 - Harding Museum)
Plac (Rozdział 1 - Harding Museum)
Pierwsza średniowieczna wystawa (Rozdział 1 - Harding Museum)


Informacja o grze


Zręcznościowa skradanka, w której kierujemy poczynaniami cierpiącego na amnezję wampira. Zabawa polega głównie na cichym przemieszczaniu się po rozległych poziomach, unikaniu patroli strażników i bezszelestnym eliminowaniu przeciwników. Rozgrywkę wzbogacają elementy RPG w postaci bogatych opcji dialogowych oraz systemu rozwoju postaci.


Gra DARK, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.


Liczba stron387
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8055-584-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

-DARK - poradnik do gry
-Sterowanie
-Xbox 360
-Rozdział 0
-Sanctuary
-Tutorial - alejki
-Tutorial - getto
-Salvation
-Rozdział 1 - Harding Museum
-Plac
-Pawilon
-Główny hol
-Pierwsza średniowieczna wystawa
-Druga średniowieczna wystawa
-Katakumby
-Piwnica
-Kryjówka Bloominga
-A New Hope
-Rozdział 2 - Geoforge
-Lobby
-Pomieszczenie ochrony
-Biuro księgowości
-Dział administracji
-Biuro księgowości (2)
-Park
-Penthouse
-Park (2)
-Tereny łowieckie Vlada
-Following An Angel
-Rozdział 3 - Atlantis
-Wejście
-Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu)
-Główna sala klubu (po rozpyleniu gazu)
-Titty Twister
-Magazyn
-Pomieszczenie ochrony
-Siedziba Steinera
-Rozdział 4 - The Hole
-Pierwsze podwórze
-Drugie podwórze
-Stare kino
-Pierwszy dziedziniec
-Drugi dziedziniec
-Zrujnowany klub
-Rozdział 5 - Cryogenic
-Plac
-Lobby (przed pojawieniem się łowców)
-Lobby (po pojawieniu się łowców)
-Atrium
-Magazyn
-Laboratorium
-Rozdział 6 - M17 Base
-Centrum dowodzenia
-Komory kriogeniczne
-Pomieszczenie ochrony
-Miejsce przetrzymywania Toma
-Cele
-Kantyna
-Miejsce przetrzymywania Rose
-Finałowy boss - Steiner
-Wybór zakończenia
-Wampirze moce
-Rozwój postaci
-Zestawienie mocy - Inherent Powers (wrodzone)
-Zestawienie mocy - Vampiric Powers (aktywne)
-Zestawienie mocy - Passive Powers (pasywne)
-Najbardziej przydatne moce
-Wyzwania i osiągnięcia
-Wyzwania
-Osiągnięcia (achievementy)

RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia